Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mindre virksomhed til salg af logo'er.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.dk

Mit navn er Peter, jeg er 14 år. Jeg har tænkt mig at starte en lille virksomhed hvor jeg laver logo'er og bannere, og den slags grafisk arbejde. Mit problem er bare, hvor skal jeg starte, og hvordan får jeg lidt reklame uden at skulle betale for det? Et simpelt spørgsmål: Hvor skal jeg starte?

Det firma jeg har tænkt mig at starte skal hedde: PK Design.

Og skal jeg betale skat og moms af min indkomst, når jeg er så ung, og det bare er fritidsarbejde?

Med venlig hilsen Peter.

[Reklame fjernet af moderator]

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

1) du skal først momsregistreres, når du kommer op på en OMSÆTNING på 50.000 kr.

2) Hvor skal du starte
Et super godt sted at starte er med at få et par referencer. Når du kommer ud til nye potentielle kunder, vil de altid spørge "hvad har du lavet før". Derfor skal du finde et par sider, og lave et par gratis logoer til dem. Når du først har et par glade kunder og nogle fede logoer at referere til, så har du potentiale for at finde betalende kunder.

3) Vent med reklame, til du har et godt produkt at reklamere for.

4) Du kan evt. købe et domæne og opsætte en wordpress-blog, hvor du kan uploade dine logoer til. Her kan du præsentere dit arbejde overfor nye kunder

Håber det kan hjælpe.

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:

Hej Peter

1) du skal først momsregistreres, når du kommer op på en OMSÆTNING på 50.000 kr.

2) Hvor skal du starte
Et super godt sted at starte er med at få et par referencer. Når du kommer ud til nye potentielle kunder, vil de altid spørge "hvad har du lavet før". Derfor skal du finde et par sider, og lave et par gratis logoer til dem. Når du først har et par glade kunder og nogle fede logoer at referere til, så har du potentiale for at finde betalende kunder.

3) Vent med reklame, til du har et godt produkt at reklamere for.

4) Du kan evt. købe et domæne og opsætte en wordpress-blog, hvor du kan uploade dine logoer til. Her kan du præsentere dit arbejde overfor nye kunder

Håber det kan hjælpe.

Vh

Casper

Tak skal du have Casper, jeg har fået præcis det samme afvide fra en ven, som os foreslog det, men kunne godt tænke mig at vide hvad folk syntes om mine logoer, og det kan de jo ikke da en admin, slettede de logo'er jeg havde lagt ind i denne post :-)

- Peter.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen så giv os et link til et sted du kan uploade dine logoer til, så kan de bliver bedømt af både andre grafikere som mig samt mange andre.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo evt upload dine logoer på gratisupload.dk eller noget.

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

I starten er det vigtigt at få nogle gode referencer, og evt. kan du lave en portfolio hvor du kan visse logo'er du tidligere har lavet. 

Du kan evt. lave en portfolio online på http://jobrary.com/, hvor du bare uploader dine ting. ;)

Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Awais Sharif:
Du kan evt. lave en portfolio online på http://jobrary.com/, hvor du bare uploader dine ting. ;)

Tak alle sammen, jeg har fået oprettet et portfolio inde på Jobrary.com, de logos der er der inde, er lavet til at vise hvad jeg har lavet til mig selv, det er ikke til firmaer da jeg ikke er nået dertil, så de er bare citeret til eget firma.

Link til Portfolio: peterknude.jobrary.com/portfolio/

- Peter.

Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er en fejl med 2 indlæg, men bare ignorer dette indlæg.

Fra Nyborg
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter!

Fedt at du har tanker om at starte op allerede!

Jeg startede også tidligt op, i en alder af 12 år! Og jeg vidste med det samme
at jeg ville noget indenfor det grafiske fag. Der er senere hen blevet tilføjet noget
programmering ind over.

Hvis du spiller nogle spil, kunne det være at der var nogle claner, klubber eller hvad man kalder dem, som kunne bruge et slags logo! På den måde kan du opbygge et netværk, da mange af dem tit snakker sammen! Til sidst er der nogle udenfor spil-verdenen som kontakter dig og vupti! Så er du godt kørerende. Det er bare med at VISE hvad du kan, da det er DÈT som sælger dig selv!

Med venlig hilsen
Ken Lynggaard

Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ken Lynggaard:

Hej Peter!

Fedt at du har tanker om at starte op allerede!

Jeg startede også tidligt op, i en alder af 12 år! Og jeg vidste med det samme
at jeg ville noget indenfor det grafiske fag. Der er senere hen blevet tilføjet noget
programmering ind over.

Hvis du spiller nogle spil, kunne det være at der var nogle claner, klubber eller hvad man kalder dem, som kunne bruge et slags logo! På den måde kan du opbygge et netværk, da mange af dem tit snakker sammen! Til sidst er der nogle udenfor spil-verdenen som kontakter dig og vupti! Så er du godt kørerende. Det er bare med at VISE hvad du kan, da det er DÈT som sælger dig selv!

Med venlig hilsen
Ken Lynggaard

Tak for svaret :-)

 Og ja, verden er jo blevet som man skal sælge sig selv. Men det med clan logos, kan jeg enlig os bruge dem som referencer? For jeg spiller Counter Strike Source, så der kan jeg nok finde nogle :-)

- Peter.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)