Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til online markedsføring- Banner?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Fixxes.dk Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vi er netop gået igang med markedsføring af fixxes.dk, og har brug for at høre lidt om jeres erfaringer, viden omkring banner, osv.? ALLE er velkommen til at komme med input,råds da disse kan være guldværd for os:)

Vi tænkte meget over, hvor man kan købe banner/reklamer henne, og overvejet gul og gratis, samt DBA da de har mange besøgstal på deres site, så vi på den måde kan nå rigtig langt.

Spm. er om det er pengene værd? Er det noget I vil forslår? pt. tjener vi ingen penge, så det er ret vigtigt, at vi får mest muligt ud af vores reklamer..

Er der evt. andre steder/sites i vil forslår vi kan købe banner på? dog er det meget vigtigt, at vi herefter er sikker på de giver mange flere besøgende...

Vores målgruppe er faktisk så bredt at den omfatter hele landet:)

På forhånd tak for hjælpen

Se mere på http://www.fixxes.dk

mvh.

Ham fyren fra Århus :) 

http://www.fixxes.dk, stedet hvor den rigtige pris for hver håndværkeropgave bliver skabt, mens kvalitet bliver sikret.
Fra Århus
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Fixxes.dk Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt nok ikke ret meget hjælp man får herinde??

http://www.fixxes.dk, stedet hvor den rigtige pris for hver håndværkeropgave bliver skabt, mens kvalitet bliver sikret.
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne være dig behjælpelig med din opgave mht markedsførring, du kan kontakte mig på e-mail tkw@live.dk eller telefonisk på 22617178 Kim

WedelSolutions

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du begiver dig ud i online markedsføring , så prøv at læs på nettet om hvad der konverterer bedst ( får en besøgende til at købe )

Der findes masser af analyser til fri afbenyttelse. Hvis du gerne vil sælge med det samme, vil jeg anbefale Adwords målrettet de søgeord du gerne vil findes på. Bannerreklamer konverterer ikke særlig meget.

Men tjek det selv ud, da der findes masser af info derude.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

"Vores målgruppe er hele landet" - Nej jeres målgruppe er faktisk meget snæver - den er håndværkere, der mangler opgaver - og folk, der har brug for en håndværker.

Jeres penge vil være bedst brugt, hvis i går målrettet efter de to grupper - og de færdes ikke nødvendigvis samme sted - skyder i med spredehagl går der rigtig mange penge tabt. Så gør jeres forarbejde ordenligt - find ud af hvem jeres primære målgruppe er - find ud af, hvor på nettet i finder dem, og annoncer så der.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Islands Brygge
Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 143
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "ham fra århus"
Hvis jeg skal du vide hvad du laver hvis du skal tjene godt på bannerreklamer.

Det kan lade sig gøre at tjene godt på de rigtige bannerannoncer, men du skal være skarp i dit budskab når du laver banneret og du skal annoncere det rigtige sted.

"Annoncerer det rigtige sted" 
Det handler ikke kun om at finde et godt anvn at smide sin bannerreklame på - fx DBA.
Det er VIGTIGT at du får dit budskab ud til nogle som ønsker at ligge en ordre og ikke bare til en masse mennesker som skal se dit logo når de tilfældigt leder efter en brugt dukkevogn til deres mindste datter.
Du skal også annoncere et sted hvor du for mindst muligt penge kan ramme din målgruppe aller bedst.
Før du køber dig til en dyr bannerannonce er det vigtigt du kender til virksomheden og omsætningsgraden ved at annoncere hos dem.
Noglegange kan det giver 100 gange bedre at annoncere på en lille side en på en side som Børsen eller DBA.

Jeg vil gerne fortælle mere hvis du ønsker det.
Vælger du at annoncere på nettet via bannerannincer vil vi også gerne give dig et tilbud på hvad en online kampagne kan koste samt hvad du opnår ved annonceringen og hvad det kan indbringe dig.

Mvh
Andreas Jensen
Tlf 24262601
Creative Studio

Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)

Fra Århus
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Fixxes.dk Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Der findes masser af analyser til fri afbenyttelse. Hvis du gerne vil sælge med det samme, vil jeg anbefale Adwords målrettet de søgeord du gerne vil findes på. Bannerreklamer konverterer ikke særlig meget.

Hej Jimi. tak for dit svar, og self. også tak til de andre:)

Nu har jeg læst en del om emnet rundt omkring på nettet, og Adwords lyder som en super god ide, dog tjener jeg ingen penge på konceptet endnu, og før jeg når dertil, hvor der er penge idet, så er jeg nød til at opnå noget momentum, så jeg får en masse håndværkere med, men jeg må jo prøve mig frem:)

MVH

Fyren fra Århus :)

http://www.fixxes.dk, stedet hvor den rigtige pris for hver håndværkeropgave bliver skabt, mens kvalitet bliver sikret.
Fra Århus
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Fixxes.dk Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Majbritt Jacobsen:

"Vores målgruppe er hele landet" - Nej jeres målgruppe er faktisk meget snæver - den er håndværkere, der mangler opgaver - og folk, der har brug for en håndværker.

Jeres penge vil være bedst brugt, hvis i går målrettet efter de to grupper - og de færdes ikke nødvendigvis samme sted - skyder i med spredehagl går der rigtig mange penge tabt. Så gør jeres forarbejde ordenligt - find ud af hvem jeres primære målgruppe er - find ud af, hvor på nettet i finder dem, og annoncer så der.

Hej Majbritt, tak for dit svar :)

Jeg mener da helt klart, at vores målgruppe er både håndværkere, og ALLE som gerne vil oprette en håndværkeropgave!! og hvem af os har ikke en væg der skal males, et gulv der skal lægges, el inst. noget græs der skal ordnes, tilbygning af et eller andet art, en vaskemaskine der driller, en bil der skal serviceres og jeg kan blive ved:) Derfor mener jeg at vi har en STOR målgruppe.

http://www.fixxes.dk, stedet hvor den rigtige pris for hver håndværkeropgave bliver skabt, mens kvalitet bliver sikret.
Fra Århus
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Fixxes.dk Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Jensen:

"Annoncerer det rigtige sted" 
Det handler ikke kun om at finde et godt anvn at smide sin bannerreklame på - fx DBA.
Det er VIGTIGT at du får dit budskab ud til nogle som ønsker at ligge en ordre og ikke bare til en masse mennesker som skal se dit logo når de tilfældigt leder efter en brugt dukkevogn til deres mindste datter.
Du skal også annoncere et sted hvor du for mindst muligt penge kan ramme din målgruppe aller bedst.
Før du køber dig til en dyr bannerannonce er det vigtigt du kender til virksomheden og omsætningsgraden ved at annoncere hos dem.
Noglegange kan det giver 100 gange bedre at annoncere på en lille side en på en side som Børsen eller DBA.

Jeg vil gerne fortælle mere hvis du ønsker det.
Vælger du at annoncere på nettet via bannerannincer vil vi også gerne give dig et tilbud på hvad en online kampagne kan koste samt hvad du opnår ved annonceringen og hvad det kan indbringe dig.

Hej Andreas, tak for de gode råd:)

Jeg vil da helt sikkert også bruge jeres hjælp, hvis jeg slet ikke kan komme videre. Tror jeg bliver nød til at sætte mig ind i de forskellige slags reklamer og priser i første omgang :)

http://www.fixxes.dk, stedet hvor den rigtige pris for hver håndværkeropgave bliver skabt, mens kvalitet bliver sikret.
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)