Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Administration & Finansiering

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Diverse administration hjælp"

Faktura udseende

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
Amino-karma 7.626
Fra København SV
Tilmeldt 2. aug 10
Indlæg ialt: 1.783
Amino Plus

Godaften aminoer.

Da jeg er grafiker, vil jeg gerne skille mig ud fra alle andre på det visuelle.

Jeg ved der er specifikke regler for hvad en faktura skal indeholde.

Mit spørgsmål går ud på om der er regler for hvordan en faktura skal se ud?

I øjeblikket ligner den ret meget standard som mange andres, er det muligt at selv designer den som man lyster bare den indeholder de ting den skal?

Håber i kan hjælpe.

Fortsat god weekend.

Freelance grafiker | Logo designer | Grafisk designer - Visuel Identitet til dig der tager sin virksomhed seriøst.

Amino-karma 587
Fra København S
Tilmeldt 18. jan 09
Indlæg ialt: 139

Lasse
Skrevet 04-02-2012 kl. 22:19

Du må helt selv bestemme, hvordan din faktura skal se ud.

Vigtige informationer skal dog fremstå tydeligt, og sammenhængen de står i må ikke være misvisende. Anstødelige billeder og ophavsretsligt beskyttet materiale skal du nok også holde dig fra :-)

Amino-karma 7.626
Fra København SV
Tilmeldt 2. aug 10
Amino Plus

Tak skal du have Lasse..

Hvis andre har noget viden at byde med, er i mere end velkomme.

Freelance grafiker | Logo designer | Grafisk designer - Visuel Identitet til dig der tager sin virksomhed seriøst.

Amino-karma 2.855
Fra København V
Tilmeldt 23. maj 08
Indlæg ialt: 755

Jacob Becker | jacobbecker.dk
Fra BBmassage
Skrevet 04-02-2012 kl. 22:45

Du bør nok også tænke på, hvordan dine alternative fakturaer bliver taget imod af dine kunder.

Lur mig om der ikke sidder en bogholder et sted, der kunne blive halvfornærmet, hvis det ser helt innovativt ud :-) 

Amino-karma 7.626
Fra København SV
Tilmeldt 2. aug 10
Amino Plus

Hej BBmassage.

Der vil altid være nogle mennesker som ikke bryder sig om noget man har lavet, og sådan er det bare. Dette er dog ikke noget jeg vil lade mig bremse af.

Jeg går min egen vej, og hvis de ikke kan lide, så er det deres problem :)

Fortsat god aften.

Amino-karma 610
Fra Thisted
Tilmeldt 12. nov 09
Indlæg ialt: 146

Samuel Blander Glaes
Fra Impressio
Skrevet 04-02-2012 kl. 23:47

Ved ikke om dette er brugbart:

http://www.100svar.dk/faktura/

Personligt ser min faktura også bare kedelig ud, og det er ikke noget jeg tænker at ændre. Dets formål er vel at det skal være så let og overskueligt som muligt.

IMPRESSIO

Web- og reklamebureau der laver hjemmeside, fansider, tryksager, logoer, annoncer og meget mere!

Amino-karma 7.626
Fra København SV
Tilmeldt 2. aug 10
Amino Plus

Samuel Blander Glaes:

Ved ikke om dette er brugbart:

http://www.100svar.dk/faktura/

Personligt ser min faktura også bare kedelig ud, og det er ikke noget jeg tænker at ændre. Dets formål er vel at det skal være så let og overskueligt som muligt.

Tak for linket :)

Amino-karma 16
Fra København
Tilmeldt 13. sep 10
Indlæg ialt: 5

Mette Bertelsen  
Skrevet 05-02-2012 kl. 09:22

Vi har også ændret udseendet på vores faktura, jeg synes ikke det er ligegyldigt, det er en del af at have en strømliniet visuel identitet - hvilket jo også er vigtigt, når man arbejder professionelt med udtryk. Så... go for it, men bare husk det vigtige, at der er regler for hvilke oplysninger der skal være i en faktura.

Amino-karma 125
Tilmeldt 4. jan 12
Indlæg ialt: 36

Annex
Skrevet 06-02-2012 kl. 12:42

Jeg bruger en af fakturaskabelonerne i Windows, og den fungerer fint. Jeg er ret sikker på, at mine kunder er fløjtende ligeglade med dens udseende - det er beløbet forneden, de interesserer sig for.

Vild med Toscana

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)

RSS-feed

Administration & Finansiering er venligst sponseret af: