Køb et Amino Sponsorlink
Hej,
Jeg har gennem 9 år kørt race i banesport på højeste plan,2010 har været mit bedste år, hvor jeg sluttede 3 i det nordiske mesterskab i formel Renault 2.0 med 3 sejr og 10 podium placeringer.
Desværre blev det svært at finde budgettet for 2011 og havde desværre kun penge til teste i forskellige klasser.
Jeg ville gerne ud og køre igen i 2012, har bare ikke nogen manager og tror ikke selv at jeg kan finde de helt store sponsorer selvom jeg meget gerne ville.
Jeg søger en manager som har en passion inden for motorsport.
mvhDanien Schilling
How interesting! I hope someone can help you mate.
Start Her support@your-virtual-ninja.com
Thanks mate :)
Jeg har ikke meget forstand på motorsport, men ville det ikke være oplagt at spørge et firma som THansen?
Vild med Toscana
Hvordan med en evt aflønning ? Hvad er din plan der ?
VDL Media står bla. bag http://www.SPORT45.dk samt www.ALTsport.dk
Managern for 30 % af hvad han kan skaffe.Så har han/hun også mulighed for at tjene en hel del afhængig af hvor meget der kan skaffes. Hvis der nu går hen og bliver overskud for managern selvfølgelig mere, bare at der er penge nok til at kunne køre.
Er det 30% af alt hvad man skaffer, eller af overskudet efter driften?
FAKTURA PROGRAM 149,- kr.REGNSKABSPROGRAM 399,- kr.EXCEL REGNSKABSPROGRAM 189,- kr.
Af alt hvad der bliver skaffet
Jeg ved selvfølgelig ikke om du allerede har fået kontakt med interessante emner, men ellers vil jeg meget gerne høre mere om budgetter osv.
Jeg arbejder i dag som salgschef med ansvar for Skandinavien.
Jeg tror vi kunne finde en rigtig god løsning sammen.
Kontakt mig gerne.: lars@metteoglars.com
PS. jeg er super motorsportsfan ;-)
Mvh
Lars