Køb et Amino Sponsorlink
Hej allesammen,
Jeg besluttede mig for i mandags at lave en video om hvordan mit koncept fungere, da specielt branchen er udsat for meget had, pga der har været meget scam i branchen.
Videon er selv klippet, og har lagt min egen stemme til (hvilket ikke er den bedste speaker stemme, i know.) men gider i ikke give lidt feed back på video'en.
http://www.youtube.com/watch?v=OIykp_brzRU&feature=youtu.be
mvh
seiven
(PS: bare rolig det er ikke mig der skriver tekster for Tekstspot.dk)
jeg kopiret linket og den var set 41.587 gange den ikke være hel ny video er det et forkert link ? det går hen til
Book stripper i dag hos StripDanmark.dk - Mandestrip og pigestrip til polterabend, fester, diskoteker mm. Strip i hele Danmark.
Virker den troværdig?
Nahh...
Interaktive Markedsføringsprodukterwww.prolux.dk
Jeg mener heller ikke at den virker troværdig.
Problemet ligger nok i, at kvaliteten af videoen er meget lav, f.eks. har du brugt en meget dårligt mikrofon og du burde bruge noget andet end tegninger fra paint..
Asbjørn
Hmm hvordan øger jeg troværdigheden, jeg har overvejet at lave en video af et praktisk eksempel, vill det øge troværdigheden? - altså et eksempel hvor jeg gør det selv med screenshots.
Meningen var faktisk at hele videoen skulle være tegnet, men skriver for grimt, hehe.
Her er et link til videon: http://www.youtube.com/watch?v=OIykp_brzRU&feature=youtu.be
jeg kan næsten ikke høre lyden få den til at virke
lav noget med levende billeder der er gang i videoen , mennesker der vinder
vis glæde og gerne noget der skaber en positive stemning kun grafik fra Paint det virker for kedeligt på mig
Mikael christiansen: jeg kan næsten ikke høre lyden få den til at virke lav noget med levende billeder der er gang i videoen , mennesker der vinder vis glæde og gerne noget der skaber en positive stemning kun grafik fra Paint det virker for kedeligt på mig
Ville et praktisk eksempel, hvor det bliver lavet af mig, hvor man følger hele proccessen virke, tror du?
Seiven: Mikael christiansen: jeg kan næsten ikke høre lyden få den til at virke lav noget med levende billeder der er gang i videoen , mennesker der vinder vis glæde og gerne noget der skaber en positive stemning kun grafik fra Paint det virker for kedeligt på mig Ville et praktisk eksempel, hvor det bliver lavet af mig, hvor man følger hele proccessen virke, tror du?
jeg tænkte du viser nogle fodbold spiller, eller andre spiller og nu ser man en der vinder ,man ser en lave en odds på en computer man ser en , du laver på en kæmpe tavle og man ser sikker odds sparker din odds lige i kassen lave et slogan start og slut med det ,det skal rime og give en positive stemning.
der må gerne være gode vinder musik i når ser denne odds vinder skab en unik stemning omkring sikker odds