Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Giv mig feedback på mit website/webshop"

Feedback på min Video

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
Amino-karma 1.993
Fra Odense M
Tilmeldt 24. jul 10
Indlæg ialt: 488
Amino Plus

Fra Tekstspot
Skrevet 03-02-2012 kl. 14:45

Hej allesammen,

Jeg besluttede mig for i mandags at lave en video om hvordan mit koncept fungere, da specielt branchen er udsat for meget had, pga der har været meget scam i branchen.

Videon er selv klippet, og har lagt min egen stemme til (hvilket ikke er den bedste speaker stemme, i know.) men gider i ikke give lidt feed back på video'en.

http://www.youtube.com/watch?v=OIykp_brzRU&feature=youtu.be

mvh

seiven

(PS: bare rolig det er ikke mig der skriver tekster for Tekstspot.dk)

Amino-karma 50.770
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 12.077
Amino Plus

jeg kopiret linket og den var set 41.587 gange den ikke være hel ny video er det et forkert link ? det går hen til

Book stripper i dag hos StripDanmark.dk - Mandestrip og pigestrip til polterabend, fester, diskoteker mm.

Strip i hele Danmark.

Læs mere om stripper Mik her.

Amino-karma 2.978
Fra Tårs
Tilmeldt 12. dec 07
Indlæg ialt: 699

Dommeren
Skrevet 03-02-2012 kl. 15:11

Virker den troværdig?

Nahh...

Interaktive Markedsføringsprodukter
www.prolux.dk

Amino-karma 130
Tilmeldt 12. okt 11
Indlæg ialt: 35

Asbjørn
Skrevet 03-02-2012 kl. 15:13

Jeg mener heller ikke at den virker troværdig.

Problemet ligger nok i, at kvaliteten af videoen er meget lav, f.eks. har du brugt en meget dårligt mikrofon og du burde bruge noget andet end tegninger fra paint..

mvh

Asbjørn

Amino-karma 1.993
Fra Odense M
Tilmeldt 24. jul 10
Amino Plus
Eric aka Seiven
Fra Tekstspot
Skrevet 03-02-2012 kl. 15:19

Hmm hvordan øger jeg troværdigheden, jeg har overvejet at lave en video af et praktisk eksempel, vill det øge troværdigheden? - altså et eksempel hvor jeg gør det selv med screenshots.

Meningen var faktisk at hele videoen skulle være tegnet, men skriver for grimt, hehe.

Her er et link til videon: http://www.youtube.com/watch?v=OIykp_brzRU&feature=youtu.be

Amino-karma 50.770
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Amino Plus

jeg kan næsten ikke høre lyden få den til at virke

lav noget med levende billeder der er gang i videoen , mennesker der vinder

vis glæde og gerne noget der skaber en positive stemning kun grafik fra Paint det virker for kedeligt på mig

Book stripper i dag hos StripDanmark.dk - Mandestrip og pigestrip til polterabend, fester, diskoteker mm.

Strip i hele Danmark.

Amino-karma 1.993
Fra Odense M
Tilmeldt 24. jul 10
Amino Plus
Eric aka Seiven
Fra Tekstspot
Skrevet 03-02-2012 kl. 20:35

Mikael christiansen:

vis glæde og gerne noget der skaber en positive stemning kun grafik fra Paint det virker for kedeligt på mig

Ville et praktisk eksempel, hvor det bliver lavet af mig, hvor man følger hele proccessen virke, tror du?

Amino-karma 50.770
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Amino Plus

Seiven:

Mikael christiansen:

Ville et praktisk eksempel, hvor det bliver lavet af mig, hvor man følger hele proccessen virke, tror du?

jeg tænkte du viser nogle fodbold spiller, eller andre spiller og nu ser man en der vinder ,man ser en lave en odds på en computer man ser en , du laver på en kæmpe tavle og man ser sikker odds sparker din odds lige i kassen lave et slogan start og slut med det ,det skal rime og give en positive stemning.

der må gerne være gode vinder musik i når ser denne odds vinder skab en unik stemning omkring sikker  odds 

Strip i hele Danmark.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af: