Køb et Amino Sponsorlink
Hej derude,Jeg har lavet et site for jer når I har brug for en professionel fotograf, så det er endnu nemmere at finde den helt rigtige. Hvad syntes I om det ris/ros ? Www.FindFotografen.Dk
Jeg mener, er der noget I mangler og er sitet nemt nok at komme rundt i?
Ser rigtig fornuftigt ud :-)
Magento Webshop ? Jeg har lavet Magento webshops i mere end 3 år for over 60 forskellige virksomheder - Skriv til mig nu og få tilbud indenfor 12 timer!
Du kan også se mit nye projekt hvor vi sælger Sexlegetøj. Bla. dildoer ? ;-)
Vh
Kristoffer Hjerrild
Fedt koncept, og søgningen fungere..
Dog ville jeg sætte søgeresultaterne op på en mere overskuelig måde, måske som en liste i stedet for de "blocks" du har valgt nu. Men ud over det, flot side!
Fint site du kommer med.
Syntes der mangler en kategori for manipulationer.
Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon
Takker Krustoffer - det varmer jo alt sammen :))
Nå troede man ku svare individuelt til hver af jer... Men tak Kristoffer, nu rigtig stavet :) Kategori med manipulere pic - den tænker jeg lige over, men tak :)) Søgerfuntionen på en mere overskuelig måde - kan uddybe så jeg forstår den helt? Men tak for hjælpen derude - rigtig go weekend :))
Rigtig flot side!
Partner i www.tekstspot.dk.
Det er lige meget, om du bestiller 1,2,5 eller 200 artikler, vi har dem klar om 5 dage.
Søgefunktionen er fin, men det er måden som resultaterne bliver præsenteret på.
Når jeg søger, så kommer der fotografer op i 2 kolonner. Eventuelt lav det om til en listevisning, som jeg synes er mere overskuelig.
Jeg syntes du er rigtig træls! Jeg sad lige og arbejde på noget lignende, bare med helt andet design og nogle andre features ;-) Kan godt lide din side, den er super flot. Ud fra mine ideer syntes 'jeg' selvfølgelig at noget mangler, men det er jo ide og smags-sag.
Jeg modtager gerne karakter :) Kig eventuelt forbi min side: AlexWestergaard.com