Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Placering ved organiske søgninger.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg ved ikke om det er blevet debateret hvilken placering der er bedst.

Jeg ligger i øjeblikket nr 2 på google, med et vigtigt søgeord, men skal jeg stræbe efter nr 1 ?

Ved nogen om der klikkes lige så ofte på nr 2, som nr 1 ?

vh Jan

Mvh. Jan Christiansen

Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber der er nogen, der kan komme med et generelt svar.

Du kan dog påvirke dine chancer for at få clicks ved at tweake i TITLE tag (men ikke bryde med hvad der er de vigtige søgeord her) og ændre i Meta Description tag.

Derudover at forsøge at få nogle Rich Snippets ind i dine søgeresultater. Du kan eksempelvis få stjerner i søgeresultaterne og Google Breadcrumbs, hvis Google ellers vil lade dig.

Du kan se et eksempel på stjerner ved at Google madfeber.dk. Lige pt kan du også Google efter "kold kartoffelsalat" - og så er madfeber.dk ikke øverst - men dog den eneste med stjerner endnu. Det samme var også tilfældet med "Pizza Gorgonzola", men der er stjernerne desværre forsvundet igen.

Du skal dog være opmærksom på at du har to valgmuligheder mht stjerner:

1. at lade folk stemme (og det døjer en del SEO-folk med at dem under forsøger at stemme ned, så det ikke ser godt ud)

2. Snyde dig til masser af gode stjerne-stemmer og udelukke offentlig adgang til at stemme. Det synes jeg personligt er dumt, og det ville jeg ikke vælge, for det kan anmeldes til Google med lethed. 

Nu jeg kan se du bruger WordPress så kunne følgende plugin eksempelvis være relevant:
http://wordpress.org/extend/plugins/gd-star-rating/ 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt generelt fordeler klik sig sådan her: 

1. +35%

2. 13%

3. 9%

4. 7,5% osv. 

Det er bedre at ligge nr. 1 på side 2, end at ligge nr. 10 på side 1, men ellers er det faldende i henhold til placeringerne. 

I forhold til som Håndværker at benytte stjerner = DONT do it! Ihvertfald ikke hvis andre konkurrenter kan trykke, det bliver udnyttet. Evt. gør som de øverste, hvor det er en intetsigende "fake" anmeldelse. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :
I forhold til som Håndværker at benytte stjerner = DONT do it! Ihvertfald ikke hvis andre konkurrenter kan trykke, det bliver udnyttet. Evt. gør som de øverste, hvor det er en intetsigende "fake" anmeldelse. 

Det sker netop også for nogen af de førende indenfor SEO, men det kan blokeres og slettes. Den med at udelukke offentligheden fra at deltage er derimod åbenlyst snyd, som jeg ikke vil anbefale.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det nu heller ikke fordi jeg vil anbefale det. Kan man anmelde sider der fusker med det? Under alle omstændigheder ville jeg ihvertfald afholde mig fra at åbne for andre, for hvor mange kunder vender tilbage til siden efter udført arbejde og giver topkarakter - tvivler på det er voldsomt mange, medmindre man direkte opfordrer til det. Hvor der stadigvæk skal min. 8 tilfredse kunder til for hver jaloux konkurrent.. Geeked

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan christiansen:

Hej Aminoer.

Jeg ved ikke om det er blevet debateret hvilken placering der er bedst.

Jeg ligger i øjeblikket nr 2 på google, med et vigtigt søgeord, men skal jeg stræbe efter nr 1 ?

Ved nogen om der klikkes lige så ofte på nr 2, som nr 1 ?

vh Jan

det er altid bedre at forbedre sin side så den ligger nummer 1 og desuden større chance du også med nummer 1 tager både 1 , 2 og 3 pladsen , da du laver din side bedre end de andre man skal altid stræbe efter det bedste for man skal sige til sig selv man er bedste

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
nummer 1 tager både 1 , 2 og 3 pladsen ,

Google har fornylig implementeret ændinger, der sigter mod at fjerne dobbelt listimgs, så det bliver svært at opnå 1 +2 +3 pladsen.


Derudover er spørgsmålet også altid, om det kan betale sig at gå efter no. 1 på det keyword, eller om du vil tjene mere ved at bruge din energi på at stige på andre keywords.

Ekstremt mange begår den fejl, at kæmpe for en nr.1 placering på et eller to keywords...og glemmer alle de andre.

Ved at sprede fokus, bliver du mindre sårbar - det kan være en meget stor fordel.

Jeg har mange gange oplevet at et hop fra 2 til 1 ikke giver målbare resultater på bundlinjen,,,ganske enkelt fordi de besøgende ofte ser på mere end 1 site - dog afhænger det i den slags tilfælde meget af typen af produkt/service ydelse samt målgruppen og landingpage.

 

 

 

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :
Det nu heller ikke fordi jeg vil anbefale det. Kan man anmelde sider der fusker med det?

Jeg vil sige at jeg vil gøre det, men jeg vil holde lidt øje med det - og så vidt jeg har læst kan man blokere IP-adresser via den app, og der er vel også et par positive man kender, som med glæde vil stemme postivt på en. Det kan man jo håbe. Hvis det er helt håbløst kan den hurtigt fjernes igen Geeked

Ja, der gik et link rundt på Google+ om hvordan man kunne anmelde det. 

 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Antallet af folk der klikker på de øverste resultater i Google`s søgeresultater . CTR ( Click Through Rate) i  Serps (search engine result pages ), ( seo-nørd sprog) har forandret sig en del de seneste par år, og specielt sidste år.

Flere og flere mennesker tjekker resultater længere nede på side 1, og på side 2.

Men ellers så bare lyt til Gita :)

Og den dag du frygter at ligge nr 1, så lider du af højdeskræk og må tale med en psykolog om kognitiv terapi. Det kan helbredes rimelig nemt :)

Her er en analyse fra 2011 som viser de forandringer der er sket med CTR i Serps

CTR forandrer sig

 

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

... For dem der ikke gider læse hele artiklen, eller forstår det nørdsprog den er skrevet i, kan jeg sige at det for det første svinger fra branche til branche, så man kan ikke lave en endegyldig analyse og sige at " sådan er ctr for alle brancher, og alle søgninger "

Og så har Google Places, Videoer og andre tjenester fået så meget plads i nogle søgninger, at de tager klik fra de almindelige søgeresultater.

Så igen, følg med i seo , og dets udvikling, som Gita gør. Og få lavet nogle videoer, få dig nogle stjerner som trækker opmærksomheden væk fra nr 1-2 og 3, opret dig i Google Places , breadcrumbs, nogle spændende titletags, descriptions osv.

Så ender du sikkert med en højere CTR end de forskellige analyser siger.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)