Køb et Amino Sponsorlink
hejsa,
hvor er det godt at registere en DK domaine uden tilknytted hosting....
har kun brug for et dansk domaine og intet hosting
på forhand mange tak
Du kan købe et domæne ved stort set alle webudbydere, et eksempel herpå er Unoeuro.
Mvh
Jeg vil anbefale dig at tage et kig på webhosting.dk. Der plejer jeg at købe, da det er det billigste sted
Med venlig hilsen,Kasper Snæver Andersen - blogger på snaever.dk
jo tak, i første omgang skal den ikke hostes dar jeg planer at brug unbounce.com landing page service, men på sigt søger jeg et dansk server hoster, så vidt jeg forstår hoster UNEURO ikke i danmark og det skulle jo være dårligt i følge Google organiske placering?!
patpost70:hvor er det godt at registere en DK domaine uden tilknytted hosting
GratisDNS tilbyder det registrering af domæner uden hosting.
WebHosting.dk (som Kasper også har nævnt) er bare meget billigere
UnoEuro har en gratis DNS service hvor du kan købe domæner uden hosting. Priserne er væsentligt billigere end gratisDNS.
UnoEuros servere er placeret i Skanderborg, DK:
https://www.unoeuro.com/support/faq/1/43/
Kasper GadensgaardinFront media - Hjemmeside- og CMS løsninger
Mvh, Elias Sørensen
Kreativ programmør og grafiker, der laver alt fra avancerede shop/cms/crm til den personlige hjemmeside.
Jeg sælger også Billige sokker og Sorte sokker
Kasper Gadensgaard: UnoEuro har en gratis DNS service hvor du kan købe domæner uden hosting. Priserne er væsentligt billigere end gratisDNS. UnoEuros servere er placeret i Skanderborg, DK: https://www.unoeuro.com/support/faq/1/43/
Kasper Snæver: Jeg vil anbefale dig at tage et kig på webhosting.dk. Der plejer jeg at købe, da det er det billigste sted
jeg ville også anbefale dig at bruge webhosting.dk da de er klart Danmarks billigst ved køb af domæner, jeg kender ingen der tilbyder domæner til købs pris og der skal ikke købes webhotel oveni for at få et domæne billigt
Book stripper i dag hos StripDanmark.dk - Mandestrip og pigestrip til polterabend, fester, diskoteker mm. Strip i hele Danmark.