Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger etableret virksomhed til webshop

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Islands Brygge
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 143
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer
Jeg er en ambitiøs grafiker og sælger der søger et lille projekt.

Jeg har et ganske veletableret rekalembureau men øsnker lidt ekstra sjov i fritiden.


Jeg søger:
En person som har en virksomhed i københavn/på sjælland.
Personen skal have og drive en virskomhed der allerede være etableret og med kørerende kunder - du skal være interesseret i at udvidde forretningen med en webshop.

Jeg ønsker at stille min arbejdskraft til rådighed som et fritidsprojekt, hvor jeg i samarbejde med dig designer Jer en GRATIS webshop. 
I/du betaler ikke for min arbejdskraft eller mine kompetencer men jeg ønsker til gengæld at få noget medbestemmelse i webshoppen, samt evt få en mindre del af overskuddet - (det er dog ikke et krav med en del af overskuddet.)

Jeg ønsker ikke at have udgifter ved at lave shoppen til dig, det vil sige at i selv står for betaling af domæner, dankort betaling mv. - Alt andet så som arbejdsløn, grafik, salgsoptimering mv er gratis. 

Hvorfor vil jeg det og hvad fpr jeg ud af det?
Jeg har altid gernet ville prøve at "drive" en webshop, men har aldrig haft et egentligt produkt.

Jeg søger en sparringspartner og handelspartner som er interesseret i at drive forretning.
Alfa og omega er at vi skal kunne sammne som personer, da vi på den måde opnår det absolut bedste resultat.


Håber nogle af Jer at friske.

Mvh
Andreas Jensen
info@abrj.dk

Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)