Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Boost af enmands virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Look-A Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg er stille og roligt begyndt at starte mit eget website op. Der ligger ikke alverden på min side endnu da jeg har været fokuseret på nogle mindre bestillings opgaver. Problemet ligger så nok mest i jeg har valgt at gå den sikre vej, og stille og roligt arbejde mig op i forbindelse med bestillinger osv. og den vej igennem skaffe flere kunder. Men så mangler jeg jo stadig nogle kunder til at "sprede ordet"

Mine opgaver ligger primært indenfor fotografi genren (Portrætter, produktfotograferinger osv.), journalistiske opgaver samt simpel kodning. 

Er der en måde hvorpå jeg kan booste mit omdømme og skaffe flere kunder?

Altså selvfølgelig udover at få min egen side op at køre som jeg arbejder meget fokuseret med på nuværende tidspunkt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

et links ville hjælpe meget , vis skal give fuldt korrekt feedback hvad der kunne hjælpe dig frem men som standard 

få en masse tekst på siden omkring dit emme

få en masse sider der linker til dig

få video på siden

social få en facebook siden der linker til og en google plus og en masse plus likes og en twitter profil der linker til og er aktive der

her er lidt ekstra tips http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Look-A Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak nu er det ikke umiddelbart kun trafik jeg søger, men også i første omgang nogle kunder for at danne lidt netværk og få lidt "feedback" på de ting jeg kan og evt. bruge referencer osv. til hvad jeg har lavet den vej igennem :) Er igang med design pt. og det kommer til at ligge på www.look-a.dk men der mangler meget. Har indtil nu kun sat en sort "menu" linje ind da jeg syntes det tidligere design var for mørkt

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Look-a:
i første omgang nogle kunder for at danne lidt netværk og få lidt "feedback" på de ting jeg kan og evt. bruge referencer osv. til hvad jeg har lavet den vej igennem

Jeg kunne godt komme med nogle kreative ideer til hvordan du markerer dig ude i marken, men er tilbageholdende Zip it! (måske som andre aminoér), når du ikke nævner noget i dig personlige profil.

Så frem med din profil, så man ved hvem man kontakter til sit "netværk".... - så er det lidt nemmere at få et netværk.

mvh.

Michael

Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Look-A Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå ja, jeg har kun lavet profil på freelancer. Det må I undskylde, skal nok hurtigst muligt få den udfyldt :)

men ellers er idéer altid velkomne :) Jeg fylder profilen ud asap :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)