Køb et Amino Sponsorlink
Så var det igår jeg var oppe til min afsluttende eksamen i grundforløbet til web integrator.
Dagen kan slet ikke blive bedre, når man går derfra med et 12 tal.
Tillykke med det, Martin :-)
Hvor går du henne?
Jeg er selv på hovedforløbet på Web-integrator i Roskilde. Jeg gik også selv fra grundforløbet med et 12-tal :)
Tillykke :-)
Du husker vel at fejre det på behøring vis?!
Stort tillykke! :)Jeg går selv med tanker om at starte som web. int her efter sommer. Glæder mig rigtig meget. Er det okay, hvis jeg bruger jer til at få lidt mere info om uddannelsen?/Asger
Marianne H: Tillykke :-) Du husker vel at fejre det på behøring vis?!
Ja det blev fejret med en go' bøf og et glas rød vin. :-)
AsgerTeglgaard: Stort tillykke! :)Jeg går selv med tanker om at starte som web. int her efter sommer. Glæder mig rigtig meget. Er det okay, hvis jeg bruger jer til at få lidt mere info om uddannelsen?/Asger
Ja det skal du være velkommen til.
Nu ved jeg ikke lige hvor du er fra i det danske. Men Medieskolerne i Viborg skulle være en af de bedste steder at tage uddannelsen
Sebastian K. Sørensen: Tillykke med det, Martin :-) Hvor går du henne? Jeg er selv på hovedforløbet på Web-integrator i Roskilde. Jeg gik også selv fra grundforløbet med et 12-tal :)
Tak for det.
Jeg går på Medieskolerne i Viborg
Du kan bare skrive - helst PB :) Så spammer vi ikke tråden her.
super tillykke med det 12 tal det er rigtigt godt gået , det er super super godt gået
Book stripper i dag hos StripDanmark.dk - Mandestrip og pigestrip til polterabend, fester, diskoteker mm. Strip i hele Danmark.
Mikael christiansen: super tillykke med det 12 tal det er rigtigt godt gået , det er super super godt gået
Mange tak for det, Mikael :-)