Køb et Amino Sponsorlink
Hej Aminoer
Jeg har en online forretning som jeg indtil videre har holdt helt fri for reklamer på selve websitet, jeg går med overvejelser om jeg skal smide et par enkelte affiliate reklamer på den, for at få en lille ekstra indtægt, jeg har masser af besøgende på sitet.
Jeg er dog i tvivl om det vil så tvivl om seriøsiteten af min forretning, hvis der samtidig er nogle enkelte affiliate reklamer på den.
Hvad er jeres mening og erfaringer omkring dette ?
Best regards
We write and design your Job Resume at www.123-NewJob.com We help you get the dream Job
Det er efter min mening useriøst og forringer det samlede indtryk.
Se de smarte iPod/iPhone minihøjttalere fra amerikanske Tego Audio på tegoaudio.fairtime.dk. Kontakt os for information om forhandling, dropshipping og affiliate muligheder.
Vi sælger også ure fra en lang række internationale brands. Se vores udvalg på www.fairtime.dk, hvor du bl.a. kan købe LÜM-TEC, TW Steel, U-BOAT, Traser H3, Jacques Lemans ure og Fossil ure.
Ole Thorup: Det er efter min mening useriøst og forringer det samlede indtryk.
Helt enig.
Hvis du endelig skal gøre det, så gør Just-eat.dk noget smart, hvor der vises reklamer meget sent i processen, hvor man allerede har bestemt sig for at kæbe.
Jeg har en solid erfaring med Google Places, SEO, Webshops, Analytics og AdWords.
Og så er jeg altid klar på en god snak
Ole Thorup:Det er efter min mening useriøst og forringer det samlede indtryk.
Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.
Jeg ville lade være - synes også fokus så forsvinder lidt fra din egen side og hvad du sælger.
Hejsa
Som altid får man gode, brugbare og ærlige svar herinde, det er jo herligt.
Jeg siger tak for jeres tid og meninger
Nej jeg synes ikke det sender et seriøst signal til dine kunder.
FAKTURA PROGRAM 149,- kr.REGNSKABSPROGRAM 399,- kr.EXCEL REGNSKABSPROGRAM 189,- kr.
Hvis det nu var affiliate links til egne produkter eller samarbejdspartnere, så ville det ikke skade, men adsense reklamer ville 100% fortælle mig at: "There's something rotten in the state of Denmark".
NAMoffers - Affiliate Marketing Done Right!
Hej,
Jeg er helt enig, hvis det er relaterede reklamer til dine produkter/leverandører mm. giver det en god helhed, men hvis det er skønhedsprodukter fra tyskland og du sælger IT Udstyr ville jeg nok også mene at det er bedst at lade være, for din egen online forretnings skyld!
Find din næste bedemand her
Jeg er helt enig med de andre, og jeg kunne aldrig finde på at indsætte reklamer på min egen webshop. Jeg tror ikke, at de mistede indtægter ved salget på webshoppen vil blive vejet op af indtægterne fra reklamerne.
Med venlig hilsen,Alexander
Jeg er en ung iværksætter på 18 år, der bl.a. sælger slips på Slipsefyr.dk!