Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Søgemaskineoptimering (SEO) hjælp & gode råd"

Ned i Google

Side 1 ud af 2 (17 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 378
Fra Ringe
Tilmeldt 19. jan 12
Indlæg ialt: 106

Skrevet 01-02-2012 kl. 23:13

Hej Amino. 

Kunne godt tænke mig at høre om i kan sige hvad grunden til at jeg er faldet fra en plads som nummer 3. til en plads som nummer 62. hvis man søger på efterskoleliv på google.

- Benjamin Nielsen

Er i gang med en side om hvordan du får et Billigt Tv.

Besøg også Efterskoleliv.com

Indlæggets overskrift er sidst rettet af Gita Street
Amino-karma 50.770
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 12.077
Amino Plus

er siden ikke meget ny og er det ikke kort tiden siden den steg da alle nye sider stiger og falder i starten det går efter om er ny efter hvornår det første links blev fundet

Book stripper i dag hos StripDanmark.dk - Mandestrip og pigestrip til polterabend, fester, diskoteker mm.

Strip i hele Danmark.

Læs mere om stripper Mik her.

Amino-karma 378
Fra Ringe
Tilmeldt 19. jan 12
Indlæg ialt: 106

Benjamin Nielsen
Skrevet 01-02-2012 kl. 23:36

Jov, den er cirka 2 uger :) 

Men kan du svare på hvornår jeg så cirka kan regne med den placering den får på google? :)

- Benjamin Nielsen

Er i gang med en side om hvordan du får et Billigt Tv.

Besøg også Efterskoleliv.com

Amino-karma 400
Fra Fredericia
Tilmeldt 30. nov 11
Indlæg ialt: 101

Roal Limkilde  
Skrevet 01-02-2012 kl. 23:37

Jeg har selv lige været ude for det samme. Vis du kigger på min profil vil du se nogle af de svar jeg fik.

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Amino-karma 50.770
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 12.077
Amino Plus

Benjamin Nielsen:

Jov, den er cirka 2 uger :) 

Men kan du svare på hvornår jeg så cirka kan regne med den placering den får på google? :)

- Benjamin Nielsen

svært at svare på hvad gør konkurrenterne med mere

hvad gør du forbedre du siden løbende med links og social aktivitet og mere tekst med mere og gør du det bedre eller dårligere end de andre ,dog regn med alt fra 1 uge ligger højt til 1 år med mere måske eller mere intet er sikkert med google

Book stripper i dag hos StripDanmark.dk - Mandestrip og pigestrip til polterabend, fester, diskoteker mm.

Strip i hele Danmark.

Læs mere om stripper Mik her.

Amino-karma 7.182
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. dec 06
Indlæg ialt: 1.691
Amino Plus
J. Deleuran
Fra Ifindu.dk
Skrevet 01-02-2012 kl. 23:50

dit domæne fik et boost fordi det var nyt,

nu skal du selv til at gøre noget for at komme op ad....

GPS tracker til bil, båd, eller person. prisfald SPAR op t/40% Stort udvalg af gps trackere: Ifindu.dk 

Supertilbud: Spar 200,- på GPS-tracker + Privat Livetracking - NYHED

Sko og modetøj på tilbud Modeportalen Luxus-shopping.dk

Spar 50% på Flådestyring med gps tracking -Se her ->> 

Amino-karma 2.410
Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. jun 11
Indlæg ialt: 615
flag
Amino Plus
Tjenester.dk
Skrevet 02-02-2012 kl. 07:27

Ja

Du skal igang med at skaffe dig backlinks

hvis du igen vil op pa side 1

du kan kobe dig til backlinks eler fa dit site tilmeldt en rakke linkkataloger se flere her

www.linkkataloger.dk

Amino-karma 529
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. sep 10
Indlæg ialt: 131
Amino Plus

Jeg ville tage kontakt til efterskoleliv.dk, og høre om du kan købe, eller leje deres domæne.

De har lukket siden ned, og henviser til efterskoletube.dk

Hvis du laver et samarbejde hvor du linker til deres nye side, så vil det link til efterskoletube.dk også få mere værdi.

Bare en ide.

Amino-karma 1.519
Fra Vejle
Tilmeldt 8. jun 09
Indlæg ialt: 375
Amino Plus
Høy  
Fra Androiderne.dk
Skrevet 02-02-2012 kl. 08:54

Hvis ikke du har gjort noget ud af søgeoptimeringen så er du måske dernede hvor du hører til. Tjek op på dine browser title, om du har dobbelt indhold osv. Jeg er ikke expert på området men min erfaring er at bare du gør lidt ud af det, så bliver du også belønnet. Held og lykke med projektet...

Amino-karma 4.714
Tilmeldt 28. maj 10
Indlæg ialt: 1.336

Jonathan Hansen
Fra N/A
Skrevet 02-02-2012 kl. 15:00

Grunden til at din sidde flytter sig meget på Google den første tid, er fordi Google skal finde en god placering til dig, som passer på din hjemmeside. Google har først lige "mødt" dig, og du kan sammenligne det med en ven. 

Når du møder en i virkeligheden for første gang, kan du ikke sige, at personen er din ven. Du skal lære personen at kende, og opbygge et venskab. Det samme skal Google.

SEO artikler på 200 ord - 20,00 - OPSÆTNING AF AFFILIATE SIDE INKL. 5 SEO TEKSTER - 300,00 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed