Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé ''www.ratemyface.dk''

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg hedder Steffen og går på HHX

Jeg har fået en idé og vil have lidt hjælp til at få den ført ud i livet.

Hjemmesiden skal hedde ’’www.ratemyface.dk’’

Hjemmesiden er en side for folk der vil have opmærksomhed og status ved at dele et billede af dem selv, og få folk til at stemme på det.  Vinderen ( Personen der har fået flest stemmer) får billedet på startsiden og bliver gemt i historien af dagens billeder.

Log ind skal være i form af Facebook , så det er let og tilgængeligt for alle. brugerne skal have lagt billeder ind, indtil kl. 12:00 derefter en  afstemning om dagens billede til k 24:00 hvor brugerne får mulighed for at ligge nye billeder ind til næste dag. (Kan sagtens ændres)

Målgruppen er unge fra 12-22 af begge køn.

Der er mange unge der vil have opmærksomhed og de vil få alle venner og bekendte til at stemme på dem. Mange vil dele hjemmesiden med deres billede på de diverse chatrooms og sociale medier.

 

Har bare ingen idé om opstart og hvordan man starter en hjemmeside…..

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Steffen,

Hvad nytter det at du har en idé, samt et navn, hvis ikke engang du har købt domænet endnu! Den største fejl du kan lave er, at smide din idé på et offentligt forum, når du på nuværende tidspunkt overhovedet ikke har kontrol over din idé, og dit navn! Enhver der læser den her tråd, kan lige så let som dig, gå ind og købe det domæne der - og så er din idé altså faldet til jorden.

Hvis jeg var dig, ville jeg med det samme - NU! - gå ind og købe det domæne der, for ellers så risikere du at miste det.

Hurry up. Der er mange uden moralske skrupler.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Done :) ..

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen NS:

Done :) ..

5 stjerner for det - så er den del af din plan i al fald udført :) Jeg har været på forummet et stykke tid efterhånden, og har set mange begå den fejl, at smide følsomme oplysninger ud, som dem du skriver - for derefter at opdage at idéen er blevet stjålet.

Med hensyn til idéen, så synes jeg det lyder som en sjov idé. Der har jo været adskillige "hot or not"-sider, men det her skiller sig jo meget ud, ved måden der bliver gjort på - og så er det kun ansigtet der skal vises. Man kunne måske også formode at det ikke altid er den pæneste der vinder - men måske den med den sjoveste grimasse eller andet. Der er mange muligheder for at vinde - så jeg synes det lyder som en sjov idé.

Held og lykke med den skal du have.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)