Køb et Amino Sponsorlink
hej aminoer.Har brug for hjælp, med at finde en løsning på, hvordan jeg kan lave et system/ maskine der registere vis af sms i en pågældende butik, så butikken har mulighed for at holde styr på dem der viser selve sms'en.
Sms'en indeholder rabatter :)
bare reg. af telefon nr?
eller kunde data også ?
Begge dele :)Men mest så butikken har overblik over, hvem der bruger sms, så den ikke bliver kopiret, og andre så går ned og bruger den.
Altså at sms ikke bliver brugt mere en 1 gang :)
ok, er der et nr på sms'en?
jeg kan hurtig lavet et lille windows program der kan holde styr på det
Brian@rentcalc.dk
sms'en indeholder rabatter :)
Må du meget gerne! ville være super!
Alt efter hvilket kassesystem du har, kan du jo "udstede" gavekort til hver sms.
i øvrigt - hvis du vil minimere din SMS pris så sig til.. sælger sms'er billigt :)
SousVide.dk - Sous Vide udstyr, SousVide SupremeBedreSøvn.dk - Gratis hjælp, til en bedre nattesøvn
virker lidt overkill med en pda.. og software til at genkende tal og alt muligt..
hvis det skal være enkelt - så bed om folks telefonnummer og en bekræftelseskode (rabatkoden), så kan du selv slå det op i et webinterface - nemmere bliver det da vist ikke?
kræver selvfølgelig at butikken har noget internet samt en pc eller andet til at tjekke "talene"..
thim4ons8: hej aminoer.Har brug for hjælp, med at finde en løsning på, hvordan jeg kan lave et system/ maskine der registere vis af sms i en pågældende butik, så butikken har mulighed for at holde styr på dem der viser selve sms'en. Sms'en indeholder rabatter :)
Som de andre også er inde over. Hvis i har en computer med internet stående kan det løses rimelig nemt med et lille webinterface.
Jeg vil gerne komme med en god pris på det hvis det kunne være interessant.
Mvh.CAsper Fischer
Jeg ejer en række hjemmesider. Et eksempel på en af mine sider er en hjemmeside med Anmeldelser af mobil Apps.
wel:hvis det skal være enkelt - så bed om folks telefonnummer og en bekræftelseskode (rabatkoden), så kan du selv slå det op i et webinterface - nemmere bliver det da vist ikke?
Mit forslag ville være at du laver en database, hvor der står et rabat-nr. og et brugs-tal. Hvis brugs-tal er 0, så kan de bruge den, hvis brugs-tal er 1, kan de ikke bruge den. Så når du udsteder en sms med rabat, koder du rabatkoden ind i databasen, og laver brugs-tal til 0. Så når de bruger koden, laver du tallet om til 1.
Lyder måske lidt advanceret, men det er super simpelt, og det er top-sikkert, for du taster rabat-nr manuelt ind i maskinen, og tjekker om den eksistere, hvis den gør, er den så brugt?
Jeg modtager gerne karakter, hvis du fandt mit svar/oplæg informativt og brugbart. Kig eventuelt forbi min Profil.