Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

(MLM eller Network marketing) hvilket firma er bedst?

Side 9 ud af 9 (84 indlæg)
Tilmeldt 27. May 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Prøv at kigge på dette:

USA-baserede selskab hedder Lifewave og har netop i år, 10 års jubilæum og har således for længst bevist sin levedygtighed og evne til at vækste eksplosivt. Vores team var derfor ikke sene til at tage del i selskabets videre succes, da Skandinavien åbnede op sidste år. Vi kan således tilbyde dig at blive en del at et aldeles succesfuldt Skandinavisk Team, hvor vi hjælper hinanden med at bygge hinandens forretning og dermed sikre alle der selv vil, succes fremadrettet…

 

LifeWave var både i 2009, 2010 og senest i 2011, blandt hurtigst voksende selskaber i USA og i dag repræsenteret i +100 lande, hvor hundredtusindvis af brugere anvender de aldeles unikke produkter hver dag, ligesom professionelle behandlere, hospitaler, læger anvender produkterne i stadig stigende grad. Produkter der henvender sig til alle folk, enten de ønsker sig vægttab, øget energi og udholdenhed, er smerteramte og/eller lider af søvnbesvær – eller slet og ret blot ønsker sig en bedre livskvalitet og velvære.

 

Du kan således som Lifewave distributør blive en del af denne revolutionerende succes og herunder blive en del af et aldeles succesfuldt team, der vil være med til at sikre også dig en succesfuld og indbringende fremtid med Lifewave.

 

Du finder flere informationer på følgende hjemmeside, hvor du også kan se en informativ video om selskabet og produkterne. Du vil således få et bedre beslutningsgrundlag om dette er noget for dig og jeg glæder mig herefter til at høre tilbage fra dig – tak.

 

Se med her: http://www.lifewave.com

 

 

 

Med venlig hilsen

 

Per Grøndal

Uafhængig Lifewave distributør

 

Web : http://www.lifewave.com

Phone: +45 70265660

Mail: pg@tcnano.com

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun støtte Per, der er virkelig en god forretningsmulighed ved Lifewave. Men endnu bedre: det hjælper virkelig folk med nogle hverdags problemer som kan gøre livskvaliteten ringe.

Tænk at man nu kan fjerne smerter på få sekunder, eller sove tungt uden brug af sovemedicin og meget mere. Alt er helt naturligt og godkendt som medicinsk udstyr, for der er ikke noget der skal indtages eller bliver optaget i kroppen.

Og så er der ingen bivirkninger ved brug, mens 9 ud af 10 har positive oplevelser med produktet.

Jeg er også Lifewave distributør, og hvis du gerne vil høre mere om plastrene og forretningsmuligheden, så saml nogle venner, så kommer jeg og tegner og fortæller ganske gratis (på sjælland).

Læs mere her http://www.lifewave.com/danish/heldigselv

Ejvind

PS. nogle venner har stor succes med Organo Gold. Et sundt alternativ til kaffe, te, chokolade og andre drikkevarer.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 5 person

Ejvind:

Tænk at man nu kan fjerne smerter på få sekunder, eller sove tungt uden brug af sovemedicin og meget mere. Alt er helt naturligt og godkendt som medicinsk udstyr, for der er ikke noget der skal indtages eller bliver optaget i kroppen.

Og så er der ingen bivirkninger ved brug, mens 9 ud af 10 har positive oplevelser med produktet.

Jeg er også Lifewave distributør, og hvis du gerne vil høre mere om plastrene og forretningsmuligheden, så saml nogle venner, så kommer jeg og tegner og fortæller ganske gratis (på sjælland).

Wow, kan man virkelig opnå alt det med et plaster?

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej BZR,

Der er tale om 7 forskellige plastre, der dækker forskellige områder.

Ideen er baseret på meridian baner og blokeringer i energistrømmen i kroppen. Det er samme princip som akupunktur, men uden nåle.

Plastrene udsender en frekvens, der modsvarer den virkning man ønsker - f.eks. at fjerne smerter.

Når plastrene kommer ind i nærheden af kroppen aktiveres de af den infrarøde varmestråling alle levende væsner udsender (De virker derfor også på dyr) og regulerer så energi flowet der hvor de placeres.

Virkning er nogle gange indenfor få sekunder, og andre gange minutter. Enkelte plastre tager flere dage at konstatere virkningen af.

Mvh.

Ejvind

Side 9 ud af 9 (84 indlæg)