Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ebay salg går strygende - men kunderne kan ikke se hvor mange

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig er. 

Jeg har for nyligt oprettet nogle produkter på Ebay.com, og de sælger hver gang så det er jo super. Men så får jeg et spørgsmål fra en bruger om vi stadigt sælger, da han kan se vi ikke har solgt nogle produkter - selv om der allerede er solgt flere gange. 

Skal man bekræfte nogle steder at man har solgt og afsendt sit produkt, og dermed begynder "tælleren" at tælle hvor mange produkter man har solgt? 

Fra Søborg
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Nu er det ikke fordi jeg har den store erfaring med Ebay, men er det ikke noget med at du kan afgive feedback på dine købere? Jo flere feedbacks(og derved salg) du afgiver, jo større rating får du også hos Ebay. 

Tror måske det er hvad der er tale om?

Er nysgerrig, hvad sælger du på Ebay?

www.devicemix.dk - Godt kvalitets tilbehør til din smartphone

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok på den måde, så kan man jo bare rose sine kunder til skyerne og få større rating...

Tak skal du have.

Men jeg er ikke sikker på det er det, for kunden skriver dette:

"I'm interested in ordering ****** from you, but see you have 0 sells. Are you still making them?"

Er startet med en af vores kunder som godt kunne tænkte sig at teste af hvilke markeder der kunne være interessant at udvide hans webshop, og indtil videre sælger vi fra Usa til Rusland og prøver at teste det af denne vej eller om vi kun skal satse på ebay eller begge dele.

Produktet vil jeg desværre helst ikke ud med da der kan være en god niche her. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)