Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

15 år - Online Business

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Min fætter og jeg ønsker at starte en selvstændig virksomhed.
Vi er begge kun 15 år gamle, men jeg skulle mene, at det var muligt, med underskrift fra forældre.

Vi har begge godt styr på at tjene penge på nettet og programmering.
Derudover har vi planlagt hvad vi vil og hvordan.

Herfra mangler vi at vide hvor, at vi bør starte op. Kunne være dejligt med noget relevant information eller nogle links.

På forhånd tak!

/Rasmus

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Start på google. Opret derefter tråde når i har specifikke problemstillinger. Hvis du vil søge kun på amino kan du bruge: "site:www.amino.dk søgeord"

God arbejdslyst

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Først og fremmest - Held og lykke.

www.virk.dk - Her kan i tilmelde jer.

Derudover er der også mange vejlinninger derinde.. :-)

Vi ses.

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Når i er under 18 år kan i som standard ikke registrere jer som virksomhed.

Men i kan kontakte Statsforvaltningen, og ansøge om tilladelse til det. Bare skriv en mail til dem - så får i alt den information i skal bruge for at starte en "sag" Smile

Husk, at hold styr på regnskab. Jeg kan anbefale BillysBilling.dk som jeg selv benytter, og er meget glad for Smile

Held og lykke med projektet!

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

I må tjene op til 50.000 kr., før I bliver momsregistrerede. Det kan godt betale sig, med mindre I har mange udgifter her i starten. Så bare start med at slå jeres firma op og sælg uden moms lige her i starten. Hvis I skal lave noget med e-handel, er I dog nødt til at starte med at få en bankkonto i banken, som ejes af den af jeres forældre, som skal stå for firmaet.

Regnskabsmæssigt er det vigtigste overhovedet, at I gemmer alle bilag, altså alle papirer, I får om økonomien: Regninger, fakturaer, kvitteringer. Det vil også sige, at alle, som køber noget af jer, skal have en faktura - og I skal gemme en kopi selv.

I kan hente nogle gode råd ved at downloade "Iværksætter 2011" (Iværksætter 2012 er på vej men ikke klar endnu), her: http://ivbogen.dk og evt. melde jer til et gratis møde om økonomi og regnskab her: http://regnskabsskolen.dk/kurser/korte/informationsmoder/.

Dbh
Anette

 

Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak alle sammen! :)

Skal nok blive godt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)