Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mousetrapper...?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige høre herinde før jeg bestiller andetsteds, men er på udkig efter en såkaldt Mousetrapper ergonomisk mus, men da de mange steder, stortset alle steder, koster fra 1900 kroner, ville jeg lige høre om nogen herinde ved de kan skaffe den billigere? Gerne med pris inkl. moms :)

 

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek dustin. DK ud, de var i hvertfald billigst sidst jeg skulle bestille en hjem

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

ikke for at sige noget, men den er kun opfundet for at tjene kassen, du har stadig de små bevægelser i hånden hvor du bøjer håndleddet og få skaden.

vi har testet dette fantastiske product som vi har agenturet på

produktet er simpelt men virker

gå ind på www.wristease.dk

og se mere info

 

med venlig hilsen

Thomas

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

selvstændig38:

ikke for at sige noget, men den er kun opfundet for at tjene kassen, du har stadig de små bevægelser i hånden hvor du bøjer håndleddet og få skaden.

NIX.
Det holder ikke.
Jeg kan ikke bruge mus, men klarer mig fint med min Rollermouse Pro 2, som varmt kan anbefales.
Jeg slipper nemlig for at løfte armen over til musen, og jeg arbejder med armen foran kroppen i stedet for ude til højre.

Jeg kender ikke jeres produkt, men rollermousen (som er mousetrapperens efterfølger) betyder for mig, at jeg ikke mærker min skade.

Venlig hilsen

Hans

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

selvstændig38:

vi har testet dette fantastiske product som vi har agenturet på

produktet er simpelt men virker

Nej, hør lige her.
De to ting har jo intet med hinande at gøre.
Du vil sælge manden en hovedpude til håndledet, når han leder efter en erstatning for sin mus.
Dit produkt ændrer da netop ikke på, at man bruger de store muskler til finmotorisk arbejde, hvilket udgør problemet i de fleste museskader.

Jeg har prøvet et tilsvarende produkt uden effekt på den skade, jeg har. Jeg skal ikke kunne sige, om jeres produkt har virkning på andre skader end min, men det løser ikke samme problem, som mousetrapperen gør.

Til trådstarter:

Jeg har også megen gavn af mit keyboard med touchpad, hvor touchpad'en er placeret på samme måde som på en bærbar. Det hjælper mig også til kun at bruge finmotoriske muskler til de finmotoriske opgaver.

Held og lykke med at finde et produkt, du kan bruge.

Venlig hilsen

Hans

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke super meget forstand på der ergonomiske, men jeg er ret glad for min Apple Magic Trackpad, som også fungerer som en bærbars mousepad. Og jeg gav kun ca. 400 kr. for den.

Jeg ved ikke om den virker på en PC. Jeg går ud fra at den gør, bare der er Bluetooth.

Mvh Carsten

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 2730 Herlev
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Fra  ergomentor Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan.

Der findes en del forskellige ergonomiske mus/"rullemus" på markedet. Den der samlet set fungerer bedst (og er mest præcis, hvilket betyder en hel del for mange) er en BarMouse (eller PrimaMouse, hvis du kan klare dig med lidt færre funktioner). Den skal være med dyb håndstøtte for optimale arbejdsstillinger. Et lavt tastatur med "kort forkant" er også rigtig vigtigt, så du får en behagelig og hensigtsmæssig stilling i håndleddene, når du skriver og slipper for at skulle række langt frem for at nå tastaturtasterne.

Du kan finde gode råd om museskader/musearm her:

http://www.ergomentor.dk/museskader-og-andre-armgener

Der er også link til producentens hjemmeside.

De har også et andet produkt, som du bør overveje - det hedder SlideMouse

MVH
Pernille Andersen

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Faldt lige over denne artikel, og ja - det billigste sted at starte, hvis man er på vej til at få en musearm er at lave forebyggende øvelser: http://www.museskade.dk/forebyggelse/ - er finder man en række gode råd fra musearm-eksperterne

Karsten Andersen
Online WebDesign ApS

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)