Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google adwords hjælp!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa jeg har et datingsite, og når jeg bruger google Adwords er jeg bange for jeg gør noget forkert, for når jeg bruger ord som DATING, kærester osv. koster det mig en formue.. og når kun at få få kliks for 1000kr. hvilke ord ville i anbefale jeg brugte i stedet og stadig få de rigtige på siden?

det er en 100% gratis side som henvender sig til +30år  hovedsageligt. dog ville jeg også gerne have lidt yngrer ind... det er en seriøs side ikke sexside

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale at bruge "søgeordsværktøj" i Google adwords. Her kan du få en masse inspiration til gode søge ord.

mht. til søgeord, skal du tænke langt breddere. Hvad med søgeord som: dating over 30, dating over 31, dating over 32, dating over 33, dating over 30 Kolding, dating over 40 Århus, dating over 30 år, seriøs dating, dating for modne, gratis dating på nettet, find kæreste gratis over nettet

Jeg kender ikke til markedet og søgeord inden for branchen, men måske du kan hente lidt inspiration. Men ved at have langt flere (her vil M. Thorborg sige 10.000+), får du langt lavere priser på dine søgeord, samtidig med, at de bliver langt mere målrettet. 

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hørte Martin Thorborg sidste år omkring dette emne. Her mente han, at han oven på en kasse øl en enkelt aften sagtens kunne finde de første 500 søgeord til en side. Disse 500 søgeord ville typisk være dem med rigtig høj konkurrence = høj pris. Men kunsten derimod lå i at få mange, med mere specifikke søgnigner.

Han mente, hvis man havde under 10.000 søgeord, brugte man Adwords forkert.

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger du fleksibel søgninger/ eksakt søgning? Bred søgning? Altså på dine søgeord? Kender du knappen "se søgeudtryk"?

Hvis du ligger på et ord som Dating med bred søgning - ja så bliver du også sikkert fundet på ord som:

Gay dating, lesbian dating, sex dating, sommer dating, kursus dating. Ja listen kan være lang.

Jeg har overtaget en kunden som havde brugt 25.000 på ordet Armbånd som bred søgning, og blev altså fundet på: Pandora armbånd, guld armbånd (som han slet ikke solgte) - og ja puhhhh ha til det gamle Adwords bureau han brugte Angry

Bruger du mål med dit adwords? Er der sat en konverterings op på f.eks. sign up? På den måde kan du se hvilke ord der "trigger" dine signups.

Hvis du ikke har styr på dette kan jeg godt se det kan blive dyrt i længden, men det går jeg ud fra du har?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)