Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Egen tøjmærke hvordan ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vi er et søskende par som længe har tænkt på ideen men som aldrig er blevet til virkelighed.
Min søster er tøjdesigner med stort "D"
Alt hvad hun selv syer bliver solgt på trendsales til fornuftig pris. Men hun vil væk fra "sy selv"
Og udvide marked. Da hun ikke kan nå at sy alle de bestillinger.
Vi har tænk os at få syet tøjet i udlandet. For at holde prisen helt nede.
Hvordan griber vi situationen an ?

*Hvad for et land er bedst til at få syet tøj i til rimelige priser i eget design ?
*Kender i nogen gode steder ? (kontakter) ?
*Hvordan griber man tingene an, hvordan forgår det ? Tager man kontakt til firma med design og spørge om pris ?
*Hvad skal man være opmærksom på ?

Håber i kan svare på nogen af mine spørgsmål

Mvh Hari

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hari.

Jeg ville nok vælge et sted i Østeuropa som f.eks. Ukraine, hvor afstanden ikke er så stor og hvor lønningerne er lave. I forbindelse med et projekt jeg lavede i Georgien var jeg faktisk i kontakt med en tekstilvirksomhed. Hvor meget påtænker I at producere? Det er jopå mange måder krævende at opstarte produktion, især i udlandet.

Vh Jonas

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

tænkte også mest østeuropa da man også har nemmere ved at besøge det fysisk og se kvalitet/arbejde.
Jamen det er faktisk lidt svært at sige hvor meget vi har tænkt os at producere. Kommer helt an på priserne for produktion. For vi har ingen ide hvad sådan noget koster at sy/fremstille.
Vi har ca 200.000 at gøre godt med for selve produktionen og så kommer det andet ved siden af.
Så lige nu skal vi bare finde nogen firma som vi kan snakke med og produkt / pris / kvalitet,

Nogen der har nogen kontakter ??

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke selv så meget styr på det endnu, men jeg er selv igang med noget lignende, og når du så skal til udlandet og finde noget, er det nødvendigt at du har god tid til selv at rejse ned og tjekke op på det engang imellem, ellers skal du have en kontakt dernede der tjekker det for dig.

Jeg vil nok også anbefale polen hvis du vil til udlandet. Ellers kender jeg en enkelt dansk syerske, der måske kunne hjælpe?

Mvh Martin

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

nu skriver du at du er i gang med noget lignende. Er det også i tøj branchen og kan løfte lidt slør for hvor meget systuer tager ? hvis ik her så i en pb.
Har også læst Polen skulle være godt men ikke vider undersøgt det.  Da min første tanke var Amino der kan man få lidt hjælp :)
Ang dansk syerske ved jeg ikke helt. Tror det bliver for dyrt eller ? Har de en hjemmeside man kan læse lidt om dem ? Eller mail / tlf. Eller skal det gå gennem dig ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Jeg laver selv designs til t-shirts, og bruger normalt færdige t-shirts, men jeg har besluttet mig for at få lavet mine egne. Derfor fandt jeg denne her danske freelance syerske, jeg har ikke fundet en pris endnu, da jeg ikke har besluttet mig for det hele angående t-shirten. Men du kan da få hendes nummer, hun er også herinde på amino.

Mvh Martin

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tyrkiet kan være et godt sted at starte med en mindre produktion! 


Ta derned på en ferie og få snakket med nogle syerske. Evt, find nogle kontakter hjemmefra så i ikke ender hos en eller anden gadesælger der prøver at tjene lidt penge....

Gå tilbage til Trendsales og prøv at sælg jeres kollektion her - virker det .. Jamen så kan i smide lidt flere omkostninger i det...

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Richard

Det med trendsales, duer det også med dyre varer?

 

Fra København
Tilmeldt 2. Jan 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville helt klart undersøge det bosniske marked.
Det er indenfor kort afstand, fragtomkostningerne er ikke særlig store og så har Bosnien noget af det mest kvalificerede arbejdskraft.
Google virksomhed i Bosnien og så er jeg sikker på at du vil kunne få hjælp.

iHuman.dk - Få en ekstra virtuel medarbejder til din hjemmeside!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

ang tyrkiet er også godt bud men syns det lidt for langt hvis man skal lave kvalitets tjek på varen.
Men ang trendsales som skrevet så er det prøvet og det gik over alt forventning. Det gik så godt at hun ikke kunne følge med. Derfor vil vi gøre det lidt støre.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)