Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook side - hvordan gør man den bedre?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har en fan side af en kendt amerikansk kunstner på Facebook der er på vej op i fans.
Den blev oprettet for 3 dage siden og er lige over 600 fans p.t men stiger mere og mere pr dag.

Jeg har set mange kunstneres FB sider, at de har youtube faneblade, og meget andet ude i venstre side.
Er der nogen der ved hvordan man laver sådanne ting?

På forhånd tak.
Rasmus 

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus

Såfremt du selv vil sidde og bakse med nogle halve løsninger, vil jeg anbefale dig, at søge på Google efter f.eks. "YouTube for fan pages" eller lignende - det vil helt sikkert give dig nogle svar.

Hvis du vil se et eksempel på, hvordan det kan gøres professionelt, kan du se denne side, Suzuki-Harmonicas.com, hvor jeg har lavet en YouTube side med Facebook kommentarfelt. Applikationen henter automatisk videoerne fra YouTube kanalen, så der er ingen efterfølgende administration på Facebook.

Send mig gerne en PM - så skal jeg give dig et ekstra godt tilbud på en lignende applikation.

Såfremt du søger inspiration til f.eks. en velkomstside, kan du se hvordan jeg har lavet en side til denne kunstner: Christian Laurberg.

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 44
Fra  KeySmart.dk Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Sikke en lækker FB-side du har - jeg tjekkede denne tråd ud for at se om der var flere lækkerier, så jeg tænker om vi måske kunne holde liv i tråden og få endnu flere input.

De bedste hilsner

Thomas

Kronometer.dk på FB

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Tak for rosen ;) Som fan af KB-Marketings Facebook side, får du input hver dag :)

Hvilke input kunne du tænke dig her i tråden? Jeg ved der er en lang række herlige aminoer, som gerne vil bidrage ;) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 13
Fra  DROPPIN STUDIO Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ramus, 

Hvis du har kendskab til en lille smule HTML, er det faktisk meget nemt at lave en tab på dit fan page lige som du gerne vil have det.

Du skal i princippet, blot oprette en facebook app som henter en HTML side ind fra en URL der fx ligger på din egen side. 

Ellers kunne du benytte http://involver.com/applications/

Der kan du finde det app der hedder Youtube channel, og trykke installer, og så vælge den fan page som du vil have youtube tab'en på. 

Derefter vil den tage dig igennem installationen på facebook, hvor du indtaste dine oplysninger. 

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt involver og netop youtube installeret :)
Men andre gode forslag er velkomne hehe 

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 44
Fra  KeySmart.dk Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Kasper og alle jer andre!

Vores Facebook-side er ung og derfor er det, som vi sulter mest efter - "medlemmer", som vi kan ramme med vores nyheder om de ure, som vi sælger og de ting, som tilbyder.

Vi er ret bevidste om at vores produkter ligger en ende af prisskalaen, som betyder at folk skal tænke lidt over det,så derfor vil vi også gerne have nogle loyale medlemmer, som vi kan holde fast i indtil de er klar til at handle.

Thomas

Kronometer.dk

Facebook-siden

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

@Paw: betyder det at man kan få en Youtube tab på sin fansiden?

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Never mind, jeg har fattet det nu, rigtig god tråd den her.

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er vanvittig mange muligheder med involver.
Vi kunne jo gå nogle stykker sammen og købe et abb på involver hvis det er, for det er lidt pebret, i forhold til at f.eks. jeg blot har en fanside uden indtjening.

 

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)