Køb et Amino Sponsorlink
Hej Aminoer
Jeg har fået en idé, som jeg selv mener er en god idé!
Den går ud på at hjælpe hinanden med sælge hinandens produkter!
Og hvordan kan man gøre det?
Jeg kunne fx sælge min ydelse (rengøring b.la) med jeres ydelse til en lidt billigere pris.
Ellers kunne det være jeres produkt + vores produkt til en billigere pris!
Vi tilbyder fire forskellige ydelser/produkter, rengøring, maler, handyman og udlejning af huse.
De produkter vi skal samarbejde om skal selvfølgelig hænge sammen på en eller anden måde, det går ikke at vi sælger rengøring+hjemmeside sammen, da disse intet har med hinanden at gøre.
Hvad synes i om ideen? Lad mig høre fra jer! for uddybende spørgsmål om vores firma, send mig venligst en PM, da jeg endnu ikke har fået gjort meget ved min Amino profil.
Med venlig hilsen
Umair Shahzad Mahmood Service Gruppen ApS
Poster lige igen ... :-)
Har fået en masse positive respons...
Meeeeen poster lige en sidste gang :o)
Hej!
Det lyder som en glimrende idé. Cross-selling er, som nogen vil mene, "det nye sort". Jeg er ikke i tvivl om, at der er kæmpe potentiale i det.
Go for it.
Mvh
Jørgen
Hej
En fin idé med færdige pakkeløsninger.... desværre er vores branche ikke umiddelbart kompatibel med din.
Hvis de involverede giver lidt rabat - så tror jeg det er vejen frem :-)
God vind med projektet.
Søs
DS - INSTA eftersyn af lagerinventar! Pallereoler & sikkerhedsudstyr! Hjemmesider og Online visitkort!
Hej Umair.
Ret interessant med crossselling.
Umiddelbart kan jeg dog ikke se en sammenhæng med mine produkter.
Jeg sælger events og services til børnefamilier og virksomheder.
Men skriv gerne en mail på creative@events.dk så jeg kan høre mere om virksomheden.
VH
Mette, Creative Events.
jeg tror du får mest ud ad at kontakte folk personligt om de er interesseret i samarbejde og udvide dit netværk især
få lavet facebook grupper omkring det du søger
få lavet google plus grupper
få lavet en blog om det søger
lav en twitter profil
lav en amino.dk gruppe om det du søger
Book stripper i dag hos StripDanmark.dk - Mandestrip og pigestrip til polterabend, fester, diskoteker mm. Strip i hele Danmark.
Mikael christiansen: jeg tror du får mest ud ad at kontakte folk personligt om de er interesseret i samarbejde og udvide dit netværk især få lavet facebook grupper omkring det du søger få lavet google plus grupper få lavet en blog om det søger lav en twitter profil lav en amino.dk gruppe om det du søger
Har fået omkring 15 henvendelser, så jeg er selv godt tilfreds :o)
Og til jer andre, tak for jeres inputs :o)
Ha en fantastisk weekend.
KH
Umair Shahzad Mahmood