Køb et Amino Sponsorlink
Hvis i er et web firma, som primært beskæftiger jer med at lave hjemmesider for mindre danske virksomheder / forretningsdrivende , og måske har lidt kapacitet i overskud, har vi brug for jer. Det drejer sig om et supplement / overbygning til jeres nuværende virke, og kræver som sådan ikke evner, som i ikke allerede bør være i besiddelse af.Vi har behov for en hel del web firmaer, hvor mange ved vi endnu ikke helt. Dette er et pilot projekt, dog har vi selv afprøvet projektet, og det ser meget positivt ud.Er i interesseret, så skriv i tråden, hvordan vi kan kontakte jer, med henblik på, at give jer yderligere information. med venlig hilseneklame.dk
Vi takker for de henvendelser vi har fået, men kunne sagtens bruge endnu flere.
Kan vi opnå enighed, er der rimelige gode indtjenings potentiale for begge parter.
Så hvis i er interesserede, så lad os høre fra jer på den ene eller anden måde.
Vi samler sammen, og sender information rundt onsdag / torsdag i denne uge.
med venlig hilsen
eklame.dk
Du må meget gerne sende mig yderligere info. Du kan sende det til michael@designunivers.dk.
Mvh. Michael Storm
Interested :)
Start Her support@your-virtual-ninja.com
Forkert tråd - flytter lige mit indlæg ;-)
StreetPatrol.dkStreetPatrol.dk/WordPressKontaktwww.amino.dk/street
Send gerne info til simon@vato.dk
Facebook konkurrence system - 5.000 DKK ex moms. Læs mere, klik her
Vi udfører programmering, design, hosting og Facebook Ads til en super god pris! Se mere på www.vato.dk
Send også gerne en PB til mig med info :)
Send gerne info til tjenester@tjenester.dk
Tjek dine keyword i google her
Smid gerne til Balum@live.dk :-)
Vi vil også gerne høre mere vedr. jeres planer :) Smid en mail til af@cyklopstudio.com
Med venlig hilsen
Andreas Funch