Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg fatter ikke en skid..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Oslo
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ingenting..

Jeg har en side hvor jeg i lang tid har lagt nr. 4-5 på Google på mine søgeord, og siden har i denne periode været helt godt besøgt. For nogle uger siden bestemte jeg mig for at give siden lidt fokus, og fik den til at ranke som nr. 1 på alle søgeord.

Så skulle jeg jo være vældig glad.. Men nej. Jeg har nu under 10% af den trafik jeg havde for en måned siden! (og dermed også under 10% af indtjeningen) Jeg prøver at bilde mig selv ind, at det eventuelt kan skyldes, at siden er en anelse sæson betonet, men jeg tror alligevel ikke helt selv på den begrundelse.

Mit spørgsmål er nu om andre har prøvet det samme? At miste trafik ved at forbedre søgeresultaterne..??

 

 

Akitao Artikel Database - Gratis reklame til din virksomhed!

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan være forskellige årsager til den faldende trafik.

Min umiddelbare tanke er, at du kan have fokuseret så meget på Google og søgeord, at du har glemt dem, der skal klikke sig ind på din hjemmeside via søgeresultaterne.

- du kan eks. have "overoptimeret" dine titler og meta-beskrivelser i en sådan grad, at Google's brugere ikke længere finder dem interessante at klikke på (det vil kunne mærkes på din CTR).

Test er vejen frem.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

er du helt sikker på at su ligger nr1, eller på side 1?

hvis du ikke har slået anonymiseret søgning til, får du nemlig nogle andre resultater end dine "kunder" får.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

er siden ny hvornår fandt google de første links til din siden og bliver der lavet noget løbende og rimelige nye er det normalt en side går op ad og ned ad i starten , vis den er nye især under ½ år ville jeg tage det roligt og forsætte der ud ad og forbedre min side på alle mulig måder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre skriver, kan der være forskellige grunden til dette.

Enten er det bare et tilfælde, dog har der også været undersøgelser at plads 2 og 3 kan generere mere trafik end plads 1 i nogle tilfælde.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Oslo
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

J. Deleuran:

er du helt sikker på at su ligger nr1, eller på side 1?

hvis du ikke har slået anonymiseret søgning til, får du nemlig nogle andre resultater end dine "kunder" får.

Ja det er ikke der problemet ligger.. Jeg har mødt mange der er blevet snydt af den lille detalje :0)

Akitao Artikel Database - Gratis reklame til din virksomhed!

Fra Oslo
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nerløe:

Min umiddelbare tanke er, at du kan have fokuseret så meget på Google og søgeord, at du har glemt dem, der skal klikke sig ind på din hjemmeside via søgeresultaterne.

Ja, måske at du er inde på noget der! Jeg syntes nu ikke at titler og beskrivelser ser mindre interessante ud nu, men små ting kan måske nok gøre en stor forskel når der er hård konkurrence på søgeordet. Og det er der i det her tilfælde.

Akitao Artikel Database - Gratis reklame til din virksomhed!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)