Køb et Amino Sponsorlink
Jeg startede en tråd i kategorien "Medarbejdere, samarbejdspartnere, rådgivere, investorer m.m."med følgende udformning: http://nowa.dk/projekter/skal-din-virksomhed-eller-projekt-have-et-ekstra-liv/
Dagen efter blev den slettet af moderator med følgende forklaring:
"Det er sikkert et godt tilbud, men for at sikre vores medlemmer mod svindel, er det kun registrerede Amino Plus medlemmer der kan give tilbud til Amino's mange tusinde medlemmer."
Hvor får man en second opinion angående en sletning. Hvorfor er Amino åben for ikke Amino Plus brugere, når vi ikke må finde samarbejdspartnere i kategorien Medarbejdere, samarbejdspartnere, rådgivere, investorer m.m.??
Jeg synes det er fint, at man gerne vil tjene penge på en ydelse, men så skal der skæres igennem og lukke for adgangen helt for gratis brugere, så man ikke spilder sin tid...
God vind.
VH. GrN.dk
Billige tandbørstehoveder til Oral B.
Here we go again :)
Jeg ejer Goon.dk, som er en dansk artikeldatabase. 380+ Forfattere, som har skrevet 1200+ artikler (over 400.000 ord), tager næppe fejl! Vi ses på Goon.
gnowak: Hvor får man en second opinion angående en sletning. Hvorfor er Amino åben for ikke Amino Plus brugere, når vi ikke må finde samarbejdspartnere i kategorien Medarbejdere, samarbejdspartnere, rådgivere, investorer m.m.??
Du forsøger at sælge en ydelse, det ved du godt man ikke må uden at være Amino+. Så simpelt er det, det ved du også godt selv. Jeg syntes det var super fint at moderator så igennem dit halvdårlige forsøg på at camouflere dit salgsindlæg.
Godt råd herfra: Tør øjnene og kom videre, en forretningsflow-konsulent der ikke har råd til Amino-plus er useriøst!
Http://www.payblogging.dk - Bliv betalt for at blogge på din egen blog :-)
Jeg hedder Mikkel Mikjær Christensen, jeg er ekspert i opsætning og drift af store hosting miljøer, til websites med store mængder trafik eller behov for høj (drifts)sikkerhed i min virksomhed Mikjaer ApS, tilbyder vi blandt andet selv professionel hosting og udvikling, men også rådgivning i forbindelse med store software og/eller hosting projekter. Jeg fungerer som teknologisk underleverandør til mange mindre webbureauer der har behov for adhoc teknisk backing til egne eller kunders projekter.
Dit indlæg hører til under tråden : Jeg har et godt tilbud til dig.
Der må kun Amino + oprette, så det er derfor
TOPROBOT.DK
Robotplæneklipper Robotstøvsugere Elcykler
Super, tak for svarene.
Er det her også en måde at gøre opmærksom på din ydelse? (ikke helt venligt sagt)
Mit forslag er, at du går i +, så du ikke behøver flere krumspring for at camouflere dine tilbud. Det vil være godt - både for dig, og for de, der så kan nyde godt af dine udmærkede tilbud. (100% venligt sagt)
M.v.h. Lone
Vil du ha´ kørekort i Aalbog - så kom og vær med.
www.loneginnerup.dk
Betal 100 kr, simple....
Du må jo bare være ? medlem, hvis du vil have ?-rettighederne, eller nøjes med de samme rettigheder som alm. medlemmer
Håber du overlever det.
Hej
Mikkel Mikjær Christensen:en forretningsflow-konsulent der ikke har råd til Amino-plus er useriøst!
Hej gnowak,
Dit indlæg kunne kun opfattes som et salgsindlæg.Det blev det af brugere, og derfor blev det flyttet til "Jeg har et godt tilbud til dig".
For at kunne poste indlæg der, skal man være Amino Plus medlem.
Der er indført en ny funktion, hvor indlæg bliver flyttet "on hold", hvis det er et salgsindlæg fra et medlem uden Amino plus.
Hvis du ønsker at poste tilbudsindlæg på forummet, og du gerne vil have dit salgsindlæg promoveret på Amino har du - så vidt jeg husker - 24 timer til at blive Plus. Vælger du at blive det, vil dit indlæg automatisk dukke op igen.
Er du uenig i en moderators moderation, er du velkommen til at tage det op med Amino.Det kan du gøre ved at skrive til support@amino.dk.
Dbh. John
John Nielsen fra Nielco IT, der hjælper virksomheder med bl.a. IT-konsulentbistand, IT-sikkerhed, IT-support, IT-rådgivning og online synlighed. Se seneste nyt fra mig