Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Diverse salg, marketing, PR & kundeservice"

Visitdanmark priser på annoncering??

Side 1 ud af 2 (11 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 144
Tilmeldt 22. sep 11
Indlæg ialt: 34

Skrevet 28-01-2012 kl. 00:41

Hej Alle aminoer

Jeg vil lige høre om der er nogle herinde, som har kendskab til hvad det koste at annoncere igennem visitdanmark. Jeg kan ikke finde noget som helst på deres hjemmeside omkring det. Jo, men det er for nogle globale annoncer. Jeg er mere interesseret i at finde ud af hvad det koster at komme med i deres lokale brochure

Håber der er nogle der ligger inde med noget viden. 

Amino-karma 702
Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. apr 06
Indlæg ialt: 176
Amino Plus
Jesper Normann
Skrevet 28-01-2012 kl. 00:48

Kan du ikke bare kontakte Visit Danmark og forhører dig?

Vh/Jesper Normann

Danish ART info - informationsside om danske kunstnere
Linksurfer - 
gratis linkkatalog   Tilmeld også dit link på AddSite - et helt nyt linkkatalog

Amino-karma 367
Fra Billund
Tilmeldt 10. jan 09
Indlæg ialt: 87

Vi har netop opsat, trykt og leveret Visit Billunds turist brochure i 85.000 eksemplarer...

Der er annoncer i den fra 2995,- til 20.000 , forud for opstarten af sæsonen foreligger der en medieinformation med priserne i.

Hvor henne ønsker du at annoncerer... Hvis der er i Billund, kan du komme tilbage til mig.

Mvh. Per Ahm
www.originalen.com

Amino-karma 56
Fra Hårlev
Tilmeldt 17. mar 10
Indlæg ialt: 13
Amino Plus
Bent Hadler  
Skrevet 28-01-2012 kl. 11:13

Det kommer jo helt an på hvad du vil sælge og til hvem.

Jeg har samarbejdet med VDK på adskillige markeder igennem årene, dels som international marketing ansvarlig for danmarks største turistattraktion, og dels igennem min nuværende virksomhed.

Så du må forklare dig tydeligere, hvis du ønsker et klart svar.

Amino-karma 144
Tilmeldt 22. sep 11

schua123
Skrevet 28-01-2012 kl. 11:42

Det jeg gerne vil vide, det er hvad det koster for nedenstående medier: 

- 1 Helside annonce i deres bruchure for en region etc. Nordjylland

- 1/16 del side annonce, eller en rubrik om man vil med et lille billede  i deres bruchure for en region etc. Nordjylland

- Komme på deres hjemmeside?

- Være med i deres applikation

Jeg vil generelt gerne vide noget omkring de priser de kører med til markedsføringen i Danmark. 

Amino-karma 367
Fra Billund
Tilmeldt 10. jan 09

Så må du vel rette henvendelse til visit Nordjylland, eller tjekke deres side for medieinformation... Download evt. Deres guide, der står formentligt hvem der varetager annoncesalg etc.

De forskellige "visit" afdelinger styrer selv hvad og hvordan de gør tingene... Så der er ingen fællesnævner desværre...

Amino-karma 144
Tilmeldt 22. sep 11

schua123
Skrevet 28-01-2012 kl. 12:45

Okey. Der er jo nok ikke andet for så.. 

Jeg er simpelthen så irriteret over at der ikke er nogle fællesnævner, jeg betragter VisitDanmark som en stor koncern, med en masse små under afdelinger, hvorfor er det at de så ikke kan lave en fælles prisliste og en fælles måde at gøre tingende på.. 

Er det kun mig der deler denne holdning?

Amino-karma 367
Fra Billund
Tilmeldt 10. jan 09

Der er jo forskel på hvor mange af de "store" annoncører der er i hvert område, hvor stort et oplag Billund og København har behov for pga. Af deres store turist attraktioner, fremfor Eks. Haderslev...

Derfor ;-)
Amino-karma 472
Tilmeldt 14. apr 09
Indlæg ialt: 128
Amino Plus
Kineseren fra Mors
Skrevet 28-01-2012 kl. 13:28

Jeg synes du skal overveje om du overhovedet bør annoncere i brochure. Der findes mange blogs og artikler hvor der netop er lagt vægt på det lille afkast du i dag får igen ved at annoncere den vej igennem fremfor internettets mange andre muligheder. Hos Uniwatches markedsføres der kun via internettets og dets muligheder.
Der findes dog i sidste ende stadig lidt fornuft i et kaste penge i brochure og lign. da der vil være noget at hente på branding delen.

Held og lykke med det og ellers ring til dem og få en skrabet pris.

Køb billige ure online. Du finder ligeledes en norsk version, hvor du finder klokker. Er du interesseret i fodboldudstyr, så se mere her.

Amino-karma 144
Tilmeldt 22. sep 11

schua123
Skrevet 28-01-2012 kl. 13:40

Jeg syntes dog stadig ikke det giver nogen mening, at der skal være forskel i priserne. Selvfølgelig skal der være forskel på hvis man ønsker en helside eller bare en lille side. Men det er ikke nemt for nogle at gennemskue visitdanmark. Jeg syntes også det virker forkert at man så ikke tager udgangspunkt i en standard pris, også må folk kunne bygge på som de vil. Det er ligesom om at man bliver straffet for at være i storbyer. 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed