Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sælger jeg bedst mine smykker?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 52
Fra  Awi Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer :)

Jeg har et problem, som jeg håber at der er nogen af jer, der kan have et forslag til hvordan jeg får løst.

Jeg laver smykker i min fritid, og jeg når faktisk at lave ret mange. Det er en hobby for mig, men alligevel får jeg produceret så mange smykker at jeg ikke kan nå at sælge dem. Tit og ofte har jeg måttet holde lange pauser fra min hobby fordi jeg simpelthen ikke kan få dem omsat...

Er der nogen der har nogen gode forslag til hvor og hvordan jeg evt kan få omsat mine smykker. Både enkeltvis men også meget gerne i varepartier.
Jeg forventer ikke at tjene noget vildt på det, men vil i første omgang gerne bare have dækket materialeomkostningerne, så jeg får råd til at købe nyt til at fremstille flere smykker af.

Håber der er nogen med nogen gode idéer og forslag.

MVH Janni

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janni

Har du en hjemmeside hvor man kan se dit arbejde. Ellers kan det være en god ide.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også meget gerne se hvad du laver...

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Lave en web side! Evt. lav en aftale med nogle butikker omkring provisions salg.

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Total Webløsning Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

På mit fagområde, kan jeg kun foreslå at udvikle en webshop, samt optimere den til søgemaskinerne. Du er velkommen til at kontakte mig i en privat chat, hvis du vil høre hvad jeg kan tilbyde. God dag.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at prøve at lave et samarbejde med eks. en tøjbutik. Jeg ser det stort set alle tøjforretninger her, at de sælger små accessories oppe ved kassen. De kan evt. prøve at have dine smykker stående i en måned, uden at købe dem. De får så eks. 20% i avance på dem de sælger.

Du kan evt. sørge for at de har en holder, eller et stativ de kan hænge på. Så er der intet arbejde eller risiko i det for butikken.

Du skal nok prøve med en lille uafhængig butik først, og ikke gå ind til en H&M som den første ;-)

Jeg kan se at det virker her.

Det er desuden et billigt forsøg. Langt billigere end at investere 1000vis af kroner, og masser af tid, i at få en webshop op at køre. Det kan evt. komme sideløbende. Men tjen lidt penge før du investerer.

Mvh Carsten

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 177
Fra  BumblebeeBusiness Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg importerede på et tidspunkt mærkevare-smykker fra Italien, og solgte disse med stor succes til ca. 100 retailere i Danmark, så jeg er nysgerrig for at høre lidt mere...

Kan du oplyse materialer og prisniveau ?

Mvh

Torben

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janni,

Tag nogle gode billeder af dem og prøv dba, qxl og trendsales :-)

Venlig Hilsen

Allan

Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 52
Fra  Awi Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Tak for de fine forslag og idéer. Dem har jeg taget til mig.

I forhold til at se de smykker jeg fremstiller, vil jeg nok forsøge at se om jeg kan finde tid til at lave mig en hjemmeside, så man kan se hvad jeg laver.
Jeg skal også forsøge at have taget nogen bedre billeder, da jeg har en lille mistanke om at billederne der præcentere smykker betyder rigtig rigtig meget for ens salg. Er det ikke korrekt tænkt? - Og er der evt. andet der er vigtigt jeg tænker med ind over når jeg laver en hjemmeside?

Med hensyn til materialer og pris, så lave jeg pt alle smykker i forsølvede og antikforsølvede smykkedele. Jeg vil rigtig gerne på et senere tidspunkt, hvis jeg kan få salget ordentligt op at køre, begynde at arbejde med ægte sterling sølv i stedet. Da jeg faktisk sætter meget pris på god kvalitet. Men det kræver en NOGET større kapital, end hvad jeg lige har at ruffe rundt med. ( Jeg er studerende )
Gennemsnitspris for et par øreringe ligge ca. på 7 kr. hvis de sælges i varepartier på over 100 stk af gangen. Jo flere der købes jo billigere kan det gøres. Fingeringe sælger jeg for samme pris + - 2 kr alt afhængig af typen og designet. Halskæder har jeg desværret ikke lavet mange af, da kæden er for dyr i hjemtagelsesomkostninger, i forhold til hvad de skal sælges til. Armbånd, svinger meget i pris, men også ca. 7 kr pr styk, alt afhængig af hvilke type perler der er brugt.

Endnu engang mange tak for indputs...
Flere er selvfølgelig stadig velkommene, hvis der er en mulighed som er overset :)

MVH Janni

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

få lavet en faceook side og en google plus side derved kan dine gode kunder likes der dig der og folk kan se du har haft gode kunder og anbefaling værdi er høj

videoer på omkring hvad og hvilken smykker du laver spred det på de social medier og hav videoen på egen side , folk elsker se noget aktivt på en side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)