Køb et Amino Sponsorlink
Hej Aminoer, jeg står i en handel,
Hvor jeg skal købe nogle varer, ikke fra en webshop.
Ham der sælger med varende, siger han skal have min adresse, også sender han dem.
Så skal jeg så betale når jeg har modtaget dem.
Kan han sende mig alt muligt andet? regninger på f.eks trusser? selv om det er bukser jeg har købt?
Det kan han godt, men det får han ikke noget ud af.. Det er sådan at hvis man ikke er enig i en regning, er det op til den der påstår man har købt noget, at bevise det :)
Med venlig hilsen - Mickey E. Rasmussen
Vil du have mere luft i økonomien? Så klik Her
Mvh, Elias Sørensen
Kreativ programmør og grafiker, der laver alt fra avancerede shop/cms/crm til den personlige hjemmeside.
Jeg sælger også Billige sokker og Sorte sokker
Jeppe, jeg tror bare du skal være glad for han sender noget uden at modtage betaling først :)
Er regningen du modtager forkert, undlader du jo bare at betale.
Med Brandsikre Hilsner
Kenneth Boysen, ildsjæl
Jeg er uddannet brandmand, redder og bygningskontruktør. Jeg elsker at blogge om brandsikkerhed, hvilket jeg gør på min webshop, hvor jeg også lever af at sælge sikkerhedsskilte. Følg mig her: Facebook og Google plus Læs mere på min amino profil.
Boysen: Jeppe, jeg tror bare du skal være glad for han sender noget uden at modtage betaling først :) Er regningen du modtager forkert, undlader du jo bare at betale.
og sender varen retur
rettelse. modtag ikke varen på efterkrav, hvis du ikke kender ham
TOPROBOT.DK
Robotplæneklipper Robotstøvsugere Elcykler
Boysen: Er regningen du modtager forkert, undlader du jo bare at betale.
Blot at undlade at betale vil jeg ikke anbefale.Der skal først gøres indsigelse imod regningen, så sælger bliver gjort bekendt med, at Jeppe i givet fald er uenig i fakturaen i forhold til det modtagne.
Indsigelsen bør sendes på mail eller på anden måde skriftlig, så den kan dokumenteres sendt. Altså ikke kun ringe til sælger og sige "den regning vil jeg ikke betale".
Dbh. John
John Nielsen fra Nielco IT, der hjælper virksomheder med bl.a. IT-konsulentbistand, IT-sikkerhed, IT-support, IT-rådgivning og online synlighed. Se seneste nyt fra mig
Hej jeppe
Jeg er personen han nævner :-)
Jeg har snakket frem og tilbage med jeppe lad mig se 20 emails og havde ikke mere tålmodighed jeg foreslog at jeg sender hans ordre og han overfører pengene når han har modtaget hans ordre
Og det hele skulle være på plads nu :).Glæder mig til at modtage varen, og medglæde betale :-)
@John, Jojo selvfølgelig men lad os nu ikke gøre et fjer til 5 høns. :)
Ingen grund til dette, vi ved hvor vi har hinanden herinde Normalt :-)