Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange til at styre et site ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Om to måneder går vi i luften med vores hjemmeside, som er en medlemsside inden for livsstil.

Vi har valgt at starte et B2B koncept op, som jeg personligt har været fortaler for...

Min udfordring med dette er hvad jeg kan forvente af omkostninger, da jeg skal få dette konceptet prisfastsat rigtigt

Hvor stor en stab af medarbejdere skal jeg have ind i mine kalkuler ved f.eks 5.000, 10.000 og 20.000 medlemmer

Vi er i 2 som sidder med det strategiske og det administrative, men vi har ingen erfaring med at servicere og administrere et site.

Er der nogle gængse tommelfingre regler for hvad det koster eller hvor mange der skal til at servicere en backend på et meget komplekst site, hvor der er artikler, videoer, blog chat m.m. ?

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Det ville være en god idé med et par personer som kan hjælpe med at administre siden.

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mic7777:

Om to måneder går vi i luften med vores hjemmeside, som er en medlemsside inden for livsstil.

Vi har valgt at starte et B2B koncept op, som jeg personligt har været fortaler for...

Min udfordring med dette er hvad jeg kan forvente af omkostninger, da jeg skal få dette konceptet prisfastsat rigtigt

Hvor stor en stab af medarbejdere skal jeg have ind i mine kalkuler ved f.eks 5.000, 10.000 og 20.000 medlemmer

Vi er i 2 som sidder med det strategiske og det administrative, men vi har ingen erfaring med at servicere og administrere et site.

Er der nogle gængse tommelfingre regler for hvad det koster eller hvor mange der skal til at servicere en backend på et meget komplekst site, hvor der er artikler, videoer, blog chat m.m. ?

Det kommer an på hvilken slags service du tænker på, og der er ingen her på Amino der kan besvare dit spørgsmål med dette "tynde" indlæg. / og jeg ved godt at det er pga. du måske ikke selv er klar over det endnu, og er ude efter et rådt bud.

Husk på du nok kan outsource mange af de task, men 1 person kan sagtens administrere et site med 10.000 members hvis det foreksempel er et forum og der kun skal fjernes spam og holde hosting i orden. 

Samt andre steder kan det være flere medarbejdere til bare 1000' 

hvor der er artikler, videoer, blog chat m.m. ?, Hvis du tænker på at indholdet skal holdes rent så kan det gøres rigtig billigt ved at  hyre en fra filippinerne (der er rigtig mange dygtige) for 1000 kroner i måneden der arbejder fuld tid (ca. 40-50 timer dernede)

Men skal i bruge administration på alt og ikke kan en dyt selv og ikke har nogen platform allerede så kommer i til at bruge nogle folk :) men det ville være meget lettere at give jer nogle råd hvis i smed nogle flere kort på bordet. 

Hvad er jeres situation? har i fundet et CMS? har i bygget noget fra bunden? har i overhovedet bygget noget endnu? Er det user-uploaded content? 

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

CMS bliver bygget op fra bunden.. Vi har sidste møde inden programeringen starter med udvikler imorgen. Der skal ugentligt oploades artikler, videos... og ellers skal sitet holdes up to date. Der er forskellige blogs, alt efter interesse... Og der er en chat funktion.. Giver det et bedre indblik ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)