Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med artikelskrivere fra Asien ? (engelsk sprogede)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg går med tanker om at få lavet engelske artikler i Asien, men hvad må sådan noget koste ( ca 400 ord pr artikel) og hvad kan jeg forvente ?

Jeg går med tanker om en ny side og derfor jeg skal bruge de engelske tekstfolk :)

Hvor finder jeg dem ?

Hvordan er kvaliteten typisk ?

Hvad prisleje ? 

Andre ting jeg skal tage forbehold for ?

På forhånd mange tak

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej IT

Ja så har jeg næsten hele dagen læst derinde og super spændende læsning :)

Men det gør bare det hele sværre lige pt synes jeg

Hvis jeg skal starte med 10-15 artikler skal jeg så vælge asien eller tage en dansk studerende ?

Jeg snakker ikke bare 10-15 artikler, men hele A4 sider i Word

Fra Oslo
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har flere Filippinske tekstforfattere ansat, og tilbyder unike 400 ords artikler for 20$ pr. stk.

Vi kan også spinne dem, så de kommer helt ned på under 30% dublicate content.. De går glat igennem copyscape ved 60 -70%

sender gerne eksempler på arbejdet.

Hvis vi kun snakker 10 - 15 artikler til en start, så kan det slet ikke betale sig at have besværet med selv at ansætte. Der skal nogen "forfattere" igennem systemet før end man finder de rigtige.. Tro mig!

Har du derimod fuldtidsarbejde til en i en periode på et halvt år eller mere, så vil jeg vurdere at det kan betale sig selv at ansætte en. Elance.com er f.eks et glimrende sted at finde dem. Det fungerer nærmest som e-bay, hvor du lægger arbejdet ud, og folk byder ind med deres priser.

det eneste sted i Asien jeg ville ansætte tekstforfattere fra er Filippinerne. Engelsk er det andet hovedsprog på Filippinerne, så de tænker naturligt på sproget, hvilket tydeligt giver sig til kende i teksterne.

Akitao Artikel Database - Gratis reklame til din virksomhed!

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har massere af erfaring med tekstarbejde fra Indien, Phillip og mange andre steder... 

Godt tekstarbejde 2$ pr. 100 ord (gode til engelsk, men også gode til at skrive)

Medium tekstarbejde 1$ pr. ord (gode til engelsk, men dårlige artikler)

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)