Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Guldnummer 52 52 52 9X - hvor meget er det egenligt værd?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Andersen - Kørekortportalen.dk:

Hey Niklas

Hvad tænker du helt præcis på med objektiv værdi?

Hvis man spørger en person på gaden, tror jeg til hver en tid, at den vil tillægge 52525291 større værdi frem for et nummer som 71990607, som er i kategorien guldnummer hos dig.

Det er klart, at hvis man udfra et fuldstændig objektiv markedførings- og hukommelsesmæssigt syn ser på numrene, ja så er de ikke mere værd end det simkort, som de ligger på.

Men det er jo på ingen måde relevant? :)

Mvh

Mark

Mark, det jeg forsøger at sige er blot at man vil kunne finde et ligende, og måske enda bedre nummer ved at købe det direkte ved et teleselskab til 400 kr. Derfor vil jeg mene den objektive værdi er deromkring. Om der så er nogle derude der vil give mere skal jeg ikke kunnet afvise. 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv købt ligende nummer for omkring 2.000 kroner (61 72 61 61). Så hvis man har mulighed for at købe ligende nummer for 400 - 500 kroner ved teleselskaberne, så vil jeg mene der grobund for en god forretning.

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Jeg har selv købt ligende nummer for omkring 2.000 kroner (61 72 61 61). Så hvis man har mulighed for at købe ligende nummer for 400 - 500 kroner ved teleselskaberne, så vil jeg mene der grobund for en god forretning.

Det er der rig mulighed, for man skal bare vide hvordan man gør. Derudover så er der rigtig mange teleselskaber der lynhurtigt lukker dig ude hvis du udelukkende registrere numre for at flytte dem. 

Ja - Taler af erfaring :P

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mala:

Casper Schneidereit:

Jeg har selv købt ligende nummer for omkring 2.000 kroner (61 72 61 61). Så hvis man har mulighed for at købe ligende nummer for 400 - 500 kroner ved teleselskaberne, så vil jeg mene der grobund for en god forretning.

Det er der rig mulighed, for man skal bare vide hvordan man gør. Derudover så er der rigtig mange teleselskaber der lynhurtigt lukker dig ude hvis du udelukkende registrere numre for at flytte dem. 

Ja - Taler af erfaring :P

Hvis der er rig mulighed for det, så vil du da ikke sidde her og skrive indlæg ;)

Ja jeg kan give både Niklas og dig ret i, at man ved helt specielle lejligheder, kan købe ligende numre til meget billige priser.

Det skete blandt andet da Bibob startede op. De fandt dog hurtigt ud af det, og satte numrene op til 10.000 mener jeg.

Men den tid er ovre for længst, og jeg tror ikke, at nyopstartede tele-virksomheder begår samme "fejl".

Men modbevis mig gerne! 

Mvh

Mark

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Andersen - Kørekortportalen.dk:

..

Det er stadig muligt at få gode numre, tro det eller ej.,

Tilmeldt 18. Jan 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke om du har solgt det, men de andre i chatten er tydeligvis ude på at tage røven på dig.

Der er blevet solgt gode numre som dit på Lauritz.com for 10.000 kroner.

Leasys telefonnummer - 88888888 blev solgt for 400.000 kroner, men det er jo selvfølgelig også udsædvanligt godt.

Men det skulle ikke undre mig du kunne få 5-10.000 kroner for dit.

Dit nummer kan være mange penge værd for nogen og der findes jo kun ét af det.

Hvis jeg var dig ville jeg lægge det derind på auktion - startpris 1000kr evt.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinven:

Nu ved jeg ikke om du har solgt det, men de andre i chatten er tydeligvis ude på at tage røven på dig.

Der er blevet solgt gode numre som dit på Lauritz.com for 10.000 kroner.

Leasys telefonnummer - 88888888 blev solgt for 400.000 kroner, men det er jo selvfølgelig også udsædvanligt godt.

Men det skulle ikke undre mig du kunne få 5-10.000 kroner for dit.

Dit nummer kan være mange penge værd for nogen og der findes jo kun ét af det.

Hvis jeg var dig ville jeg lægge det derind på auktion - startpris 1000kr evt.

Du skal være velkommen til at købe et tilsvarende nummer af mig for 3.000,-, som du så kan sælge videre på Lauritz e.lign. - Skriv gerne på : casper@dm9.dk

Tilmeldt 18. Jan 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej tak, jeg begik bare selv den fejl at sælge et godt nummer alt for billigt.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)