Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Guldnummer 52 52 52 9X - hvor meget er det egenligt værd?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have bedst mulige bud kan du oplyse hvor nummeret er placeret, om det kan flyttes og andre relevante informationer.

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas:

Kehler:

Articoli.dk - tilføj link:
Iøvrigt noget med man ikke må videresælge dem, med fortjeneste

Okay, jeg tror måske jeg skulle have formuleret mig mere præcist; jeg er godt klar over hvad de koster ved teleselskaberne - men som tidligere nævnt så mener jeg at kvaliteten er en verden til forskel.

Jeg var faktisk ikke klar over man ikke må sælge dem videre - virker som en lidt absurd lov, da det i min optik har foregået i flere år - men på den anden side, folk bøjer jo reglerne som det passer dem :) Tak for dit svar.

Jeg vil gerne se en kilde på at man ikke må videresælge et telefonnummer med profit, det er ikke et domænenavn.

Værdien af et telefonnummer er meget meget lav undtaget hvis det er et ekstremt godt nummer, og dit er desværre ikke så godt.

Du ved det vel, men til andre: Det er udelukkende brugsretten til nummeret man kan videresælge. 

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kehler:

Niklas:
Værdien af et telefonnummer er meget meget lav undtaget hvis det er et ekstremt godt nummer, og dit er desværre ikke så godt.

ah, det er vidst et spørgsmål om personlig vurdering, nu kan jeg se at du arbejder i branchen, det kan måske betyde noget at du ser "gode numre" hver eneste dag, men for den menige mand vil jeg nu sige at dette er et udmærket nummer, der ikke et svært at huske - men ja, det er jo et vurderingspørgsmål.

Jeg har arbejdet med algoritmer til at bestemme guldnumre, lavet brugertest på hvad gode numre er mv, og jo de første 6 cifre er gode, men de sidste ødelægger desværre den specielle værdi.
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mala:

Niklas:

Kehler:

Articoli.dk - tilføj link:
Iøvrigt noget med man ikke må videresælge dem, med fortjeneste

Okay, jeg tror måske jeg skulle have formuleret mig mere præcist; jeg er godt klar over hvad de koster ved teleselskaberne - men som tidligere nævnt så mener jeg at kvaliteten er en verden til forskel.

Jeg var faktisk ikke klar over man ikke må sælge dem videre - virker som en lidt absurd lov, da det i min optik har foregået i flere år - men på den anden side, folk bøjer jo reglerne som det passer dem :) Tak for dit svar.

Jeg vil gerne se en kilde på at man ikke må videresælge et telefonnummer med profit, det er ikke et domænenavn.

Værdien af et telefonnummer er meget meget lav undtaget hvis det er et ekstremt godt nummer, og dit er desværre ikke så godt.

Du ved det vel, men til andre: Det er udelukkende brugsretten til nummeret man kan videresælge. 

Det er klart, men burgsratten må du sælge til den pris du vil.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Klitgaard:
Hvis du vil have bedst mulige bud kan du oplyse hvor nummeret er placeret, om det kan flyttes og andre relevante informationer.

hej, det synes jeg umiddelbart jeg allerede har gjort :)?
"telmore" og ja selvfølgelig kan det flyttes, tror det er mere relevant at skrive hvis det IKKE kan.
Fortsat god aften :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hej

Arhg keep it real med jeres guldnumre! Jeg tror ikke, at I får lusket nummeret fra ham for 400,-  ;D

Nu ligger jeg selv inde med 52 52 52 53, hvilket jeg er blevet budt 6500,- kroner et par gange nu. 

Dit nummer minder jo en del om det, men som der også bliver påpeget, så betyder de sidste 2 tal meget!

Personligt vil jeg tro, at du kan få mellem 2.000-2.500 for nummeret :)

God aften

Mvh

Mark

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mark Andersen - Kørekortportalen.dk:

Hej

Arhg keep it real med jeres guldnumre! Jeg tror ikke, at I får lusket nummeret fra ham for 400,-  ;D

Nu ligger jeg selv inde med 52 52 52 53, hvilket jeg er blevet budt 6500,- kroner et par gange nu. 

Dit nummer minder jo en del om det, men som der også bliver påpeget, så betyder de sidste 2 tal meget!

Personligt vil jeg tro, at du kan få mellem 2.000-2.500 for nummeret :)

God aften

Mvh

Mark

Hej Mark
Telefonnumre er jo helt subjektive i værdi (undtagen self de helt gode som 8x8). Jeg har også fået tilbudt store summer for numre som andre ikke ville give en øre for. 
Jeg tror godt trådsstarter kan få 10.000 for nummeret, men den objektive værdi er ikke mere end 4-500 kr.
Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas:

Mala:

Niklas:

Kehler:

Articoli.dk - tilføj link:
Iøvrigt noget med man ikke må videresælge dem, med fortjeneste

Okay, jeg tror måske jeg skulle have formuleret mig mere præcist; jeg er godt klar over hvad de koster ved teleselskaberne - men som tidligere nævnt så mener jeg at kvaliteten er en verden til forskel.

Jeg var faktisk ikke klar over man ikke må sælge dem videre - virker som en lidt absurd lov, da det i min optik har foregået i flere år - men på den anden side, folk bøjer jo reglerne som det passer dem :) Tak for dit svar.

Jeg vil gerne se en kilde på at man ikke må videresælge et telefonnummer med profit, det er ikke et domænenavn.

Værdien af et telefonnummer er meget meget lav undtaget hvis det er et ekstremt godt nummer, og dit er desværre ikke så godt.

Du ved det vel, men til andre: Det er udelukkende brugsretten til nummeret man kan videresælge. 

Det er klart, men burgsratten må du sælge til den pris du vil.

Jep, men ITST kan til enhver tid inddrage en hel nummerserie. Jeg har dog aldrig set det ske - Tvært imod har de måtte åbne op for mange numre man aldrig ville tro blive delt ud.

Iøvrigt så synes jeg nummeret er fint, har dog 1-2 numre der er bedre :P

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Niklas

Hvad tænker du helt præcis på med objektiv værdi?

Hvis man spørger en person på gaden, tror jeg til hver en tid, at den vil tillægge 52525291 større værdi frem for et nummer som 71990607, som er i kategorien guldnummer hos dig.

Det er klart, at hvis man udfra et fuldstændig objektiv markedførings- og hukommelsesmæssigt syn ser på numrene, ja så er de ikke mere værd end det simkort, som de ligger på.

Men det er jo på ingen måde relevant? :)

Mvh

Mark

Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har set den slags numre blive solgt for mellem 2 og 8k og du skal ikke lade dig snyde af en hurtig plov.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)