Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Online marketing & salg på webshops & websites"

SMS Markedsføring - WordPress

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Amino-karma 1.826
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. feb 11
Indlæg ialt: 459

Hej Amino'er.

Er der nogen der har erfaringer med et SMS plugin på Wordpress - hvor man kan sende sms'er ud til ens "subscriber"?

Overvejer det lidt selv til min hjemmeside

WPMaker tilbyder bl.a. WordPress hjemmeside, grafisk design og tekstforfatter. 

Amino-karma 274
Fra Hørning
Tilmeldt 17. jul 11
Indlæg ialt: 75

Mike - SMSdet
Skrevet 26-01-2012 kl. 08:08

Hej

Jeg har ikke lige nogen kendskab til et plugin - men måske vi kan lave et. Prøv skriv mig på mr@smsdet.dk så kan vi lige kigge på tingene sammen.

Mike 

Når du sender en SMS er du sikker på at modtageren ser dit budskab. SMSdet kan hjælpe dig med dit SMS projekt via vores SMS gateway. :-)

Amino-karma 125
Fra Århus C
Tilmeldt 27. jun 08
Indlæg ialt: 33

Wel Rachid
Skrevet 05-02-2012 kl. 13:10

Har ikke noget kendskab til sms moduler til wordpress, men sig til så kan det være vi kan udvikle noget for dig. Vi beskæftiger os primært med SMS afsendelse og modtagelse, så sig til hvis du vil have et godt tilbud på det hele :)

Amino-karma 1.589
Tilmeldt 28. sep 10
Indlæg ialt: 385

Jacob Hansen
Skrevet 05-02-2012 kl. 13:39

prøv denne: http://wordpress.org/extend/plugins/clickatell-sms-subscription-manager/

cHosting.dk - Dansk webhotel med cPanel, CloudLinux, LiteSpeed, 1-klik installer, nul oprettelses gebyrer og 30 dages fuld retur ret! 

Amino-karma 1.038
Fra Tarm
Tilmeldt 6. maj 07
Indlæg ialt: 245
Amino Plus
SørenLarsen
Fra Inmobile ApS
Skrevet 05-02-2012 kl. 13:52

Jacob Hansen:

prøv denne: http://wordpress.org/extend/plugins/clickatell-sms-subscription-manager/

Findkollegie.dk: du skal være opmærksom på, at iflg. gældende lovgivning skal mobilbrugeren kunne afmelde sig via sms. Jeg tror ikke, at Clickatell kan tilbyde denne afmeldingsprocedure til danske mobilbrugere (ret mig gerne, hvis jeg tager fejl). Det er desværre ikke tilstrækkeligt at tilbyde denne afmeldingsprocedure via email eller hjemmesiden.

Du kan evt. tage kontakt til Martin fra Exaweb (www.exaweb.dk) - han er super skarp i Wordpress løsninger.

Rigtig god dag.

/Søren Larsen 

Vi hjælper danske virksomheder med mobil kommunikation - herunder sms konkurrencer, sms afstemninger, sms kundeklubber, integrationer til vores driftsikre sms gateway, konceptudvikling, udvikling af Android/iPhone apps etc.

Amino-karma 1.826
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. feb 11
Indlæg ialt: 459

@ Jacob: Tak for dit link!

@ SørenLarsen: Okay - vil prøve at kigge på hans hjemmeside, og se om jeg kan finde en løsning.

Endnu engang tak for jeres svar! :-)

WPMaker tilbyder bl.a. WordPress hjemmeside, grafisk design og tekstforfatter. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af: