Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Alert - andre der oplever problemer?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg ville lige høre, om der er andre end mig, der har nogle udfordringer med Google Alerts.

Jeg har benyttet det i lang tid og har været godt tilfreds. Jeg har modtaget daglige, relevante danske opdateringer.

De seneste 14 dage, har jeg ikke modtaget mere end ca. 1/5 del af de opdatinger, som jeg plejer at få. Og nu er de fleste på engelske resultater. Jeg kan ikke umiddelbart gennemskue, om jeg har gjort noget anderledes, ændret i indstillinger eller andet, som skulle have denne effekt, men mener det ikke.

Jeg har endda forsøgt at slette de fleste søgeord og oprettet nye, men dette har ingen effekt haft.

Jeg synes ikke, at jeg kan finde noget sted, hvor indstillinger kan ændres, så det igen bliver de relevante danske søgeresultater.

Nogen der kan hjælpe eller har gode råd?

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bumper lige denne i håb om, at der er nogen, der har et eller andet form for svar.

Jeg har prøvet flere forskellige ting, men problemet er det samme. Jeg får stadig alerts på engelsk på nogle af de alerts, jeg har oprettet, mens jeg slet intet får på en del andre alerts. Det er ret frustrerende, men måske bare et forholdsvist enkelt indstillings-spørgsmål, som jeg ikke kan finde.

Nogen der har gode bud?

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg modtager også alerts fra Google men kan ikke genkende din udfording - måske skulle du prøve at slette en af dem og så oprette den for at se om det skulle have en effekt.

// Martin Friis Guldborg

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har modtaget alle mine alerts, som jeg har forventet at modtage, så jeg vil også anbefale at slette og tilføje, eller noget i den stil.

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene og forslagene. Jeg fandt dog løsningen. Jeg havde logget ind på Google Alerts og lavet nogle ændringer. Det bevirkede, at det kun var engelsksprogede Alerts, der blev sendt til mig (klart nok).

Når det er danske Alerts, så hedder det Google Underretninger, så jeg var nødt til at logge ind her og oprette underretningerne fra ny, og så var problemet løst.

Så det var ikke andet end en tanketorsk, der udgjorde problemet, men tænkte simpelthen ikke over, at det havde noget at sige, om det var Google Alerts eller Google Underretninger.

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)