Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med produktion af t-shirts i udlandet og salg til butikker herhjemme

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har for et halvt års tid siden startet produktion af sjove t-shirts med egne idéer og designs, som primært skal sælges over nettet - se Funny-T-Shirts.dk.



Alle t-shirts er produceret hos et dansk trykkeri, hvor kvaliteten er tip/top - både mht. tryk og selve t-shirten. Vi bruger Fruit of the Loom og ID-Lock''s slim-fit-modeller, som er forkrympet.



Problemet er bare, at for at butikken på nettet tiltaler kunderne mest, har jeg kun fået lavet 15 af hver t-shirt, og dette er jo ret dyrt. Derfor er der stort set ingen fortjeneste, når salgsprisen ligger på ca. 130-150 kroner. Folk vil ikke betale mere, for de kan jo ikke mærke kvaliteten, inden de køber.



Jeg overvejer i øjeblikket, om jeg skal få trykt mine t-shirts uden for landets grænser, for at få en højere fortjeneste pr. t-shirt. Jeg skal derfor bruge nogle kontakter til nogle trykkerier, som kan levere samme gode kvalitet af både t-shirt og tryk - om det er i Polen, Ungern eller Kina er mig ligemeget. I øjeblikket betaler jeg 40,- for t-shirten alene exkl. moms og tryk, og så kan I gætte jer til resten...



Så hvis nogen af jer har nogle gode kontakter til trykkerier i udlandet eller ganske enkelt kan lave det billigere herhjemme, så hører jeg meget gerne fra jer.



Jeg vil også gerne høre fra folk, som har kontakt til danske butikker, som kunne være interesseret i at sælge mine t-shirts og samtidig stå for salget, så jeg blot skulle koncentrere mig om produktionen.


Venligst

 

Kasper Endrup

Funny-T-Shirts.dk

Fra KBH
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Det var godt nok dyrt. Du skal skaffe billigere t-shirts. Det er da vildt dyrt. Kan være jeg lige kan hjælpe med en enkel kontakt eller to.

Du vil måske have t-shirt som mister deres tryk så folk køber flere??? Selvom det er skidt og ikke lige mig.

Eller søger du efter permanente trykte t-shirts?

 

Mvh

Cesar

Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Cesar – tak for dit svar.

Kvaliteten af både t-shirt og tryk skal være i top. Trykket på ikke gå af (aldrig nogensinde J) og t-shirten skal holde sin pasform og ikke krympe (for meget). Herved håber jeg, folk vil købe hos mig igen, når de opdager, hvor god kvaliteten er.
Jeg har på fornemmelsen, at trykkeriet tjener godt på selve t-shirten. Jeg har hørt af omveje, at den koster ca. 10,- eks. moms fra importøren, så allerede dér betaler jeg trykkeren 30,- for meget. L


Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
10,- pr. t-shirt, ja, men hvis du kommer derned er de ikke salgsbare i din forretning, så snakker vi give away t-shirts.

 

Kigger lige på din side og kommer med et par priseksempler.

 

Har desuden kontakt til fabrikker både i Kina og Bangladesh, så jeg kommer også lige med nogle eksempler på hvad det koster og få lavet derude.

 

Kan du ikke sende en mail til 2m-profil@2m-profil.dk, så jeg har din mailadresse.

Fra Huelva, Spanien
Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :
ARG! Det dér med spansk glemte jeg at lære på kommuneskolen i Strøby...

Er der ingen, der har en kontakt til et sted, hvor man taler engelsk?

Fra Greve
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har min registreret virksomhed i Danmark og har min egen produktion hus i Pakistan og dets muligt at producere T-shirt med dit eget design til meget god pris og i alle materialer.

Du kan sende mig en mail med alle detaljer på: ask@goodmangroup.dk

Venlig hilsen
Ahmad Salman

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

 

Uden at du må nagle mig på et par procenter. mener jeg at du kan få lavet top kvalitet her i Thailand, med op til 10 farvers tryk. For under 25 DKK, der skal dog laves minimum 400 af hvert design, eller koster det for artwork og screen print.

 

Derudover skald er lægges 1600 DKK på til lokale omkostninger.

 

Hjemsendelse og indfortoldning koster uderligt omkring 20-25% lidt afhængigt af den mængde du bestiller.

 

Luder det interessant er du velkommen til at skrive til mig.

 

Hilsen

 

Michael Jacobsen

 

email,    mcj@loxinfo.co.th

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael. 

Hvor mange t-shirts kan du bestille pr order - fordelt på farver?

Hvad er din target pris for at du kan lave forretning og øge omsætning?

Mail mig fra: skandic-distribution.com

Ud fra ovenstående og vi finder den rette kvalitet.. nb!alle kvaliteter er i orden.

Du sender print filer. Der er ikke minimum, men prisen er selvfølgelig der efter. 

Jeg leverer på EUR1 certifikat, hvilket betyder at du har ingen importmoms/ duty. 

Mvh mikkel

 

http://www.mwcreation.net

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan ikke sige andet end held og lykke :( det du vil er desværre meget svært.

Med de krav til kvalitet som du beskriver får du svært ved at finde noget som er så gennem testet.

Jeg går ud fra at den ene T-shirt du beskriver er ID 517 fra rex og holm den koster faktisk 39,95 i indkøb

Den mulighed du har efter min mening er at blive ved med at klø på og få antallet af salg til at stige og på den måde at få prisen ned på T-shirt.

Der er et stor marked for sådanne T-shirts og jeg er sikker på du vil begynde at sælge mere.

Lav noget så dine kunder kan sende design ind og find en vinder. Dette gør at dem som designer sender alle deres venner ind for at stemme på deres design og hvem ved måske de syntes det er flot og ender med at købe.

 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)