Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TV 2 lige nu - Dating site hvor ældre kvinder dater yngre mænd

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sasa.

Jeg læste heller ikke dit indlæg som om du havde et problem.... Men jeg kan da ikke tro at der er nogen der har problem med den slags side.... Eller jo du vil sikkert kunne finde nogen i religiøse sekter og gammel priterede folkekirker, men ellers ikke, vel???

Desuden har jeg hørt om datingsites i USA og UK, der henvender sig til såkaldte "Golddiggers", med STOR succes! Rigtig stor succes :-) Rige mænd og "smukke" damer.

Go for it!

Dbh

Mads

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N:
De unge fyre kan da bare tage ud til Damhuskroen....

Haha :-) Du bor tydeligvis i København eller Kbh-område. Det løber mig allerede koldt ned ad ryggen. Men, ja...for dem, der har den slags lyster...skynd jer ud til Damhuskroen!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay godt nok Smile Mine grænser går meget langt hvad angår etik og moral når det kommer til, at man kan tjene penge.

Det kan så også være en ulempe i diskussioner med studerende i min alder. Tsk tsk.

God aften! 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N:
De unge fyre kan da bare tage ud til Damhuskroen....

Haha :-) Du bor tydeligvis i København eller Kbh-område. Det løber mig allerede koldt ned ad ryggen. Men, ja...for dem, der har den slags lyster...skynd jer ud til Damhuskroen!

Dbh

Thomas



Forklaring på Damhuskroen? Smile 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:

TT Tekstforfatter:

Michael_N:
De unge fyre kan da bare tage ud til Damhuskroen....

Haha :-) Du bor tydeligvis i København eller Kbh-område. Det løber mig allerede koldt ned ad ryggen. Men, ja...for dem, der har den slags lyster...skynd jer ud til Damhuskroen!

Dbh

Thomas



Forklaring på Damhuskroen? Smile 

Damhuskroen er en kliché her i København City. Det er kendt som stedet, hvor de "konede"/ældre (pænt sagt "modne") kvinder danser til dansk top-40, mens de forsøger at score yngre fyre, der (formentlig) er til kvinder, der er paseret de 40! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

Sasa Kovacevic:

TT Tekstforfatter:

Michael_N:
De unge fyre kan da bare tage ud til Damhuskroen....

Haha :-) Du bor tydeligvis i København eller Kbh-område. Det løber mig allerede koldt ned ad ryggen. Men, ja...for dem, der har den slags lyster...skynd jer ud til Damhuskroen!

Dbh

Thomas



Forklaring på Damhuskroen? Smile 

Damhuskroen er en kliché her i København City. Det er kendt som stedet, hvor de "konede", ældre (pænt sagt "modne") kvinder danser til dansk top-40, mens de forsøger at score yngre fyre, der (formentlig) er til kvinder, der er paseret de 40! :-)

Dbh

Thomas



Ja tænkte jeg nok. Sjovt nok at det virkelig eksisterer. Jeg forestiller mig noget ala moulin rouge med ældre kvinder Smile 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, lad os se at komme afsted :-)

God aften de herrer.

Dbh

Mads

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Længe leve de samfundsmæssige forskelle tænker jeg :b

Hun gør det godt synes jeg :) 

Fra Rødovre
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:
Damhuskroen er en kliché her i København City. Det er kendt som stedet, hvor de "konede"/ældre (pænt sagt "modne") kvinder danser til dansk top-40, mens de forsøger at score yngre fyre, der (formentlig) er til kvinder, der er paseret de 40! :-)

De ældre kvinder du snakker om må være døde nu! Sådan er det slet ikke mere.

"Dammeren" er stærkt undervurderet ;)


Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

aeroe:

TT Tekstforfatter:
Damhuskroen er en kliché her i København City. Det er kendt som stedet, hvor de "konede"/ældre (pænt sagt "modne") kvinder danser til dansk top-40, mens de forsøger at score yngre fyre, der (formentlig) er til kvinder, der er paseret de 40! :-)

De ældre kvinder du snakker om må være døde nu! Sådan er det slet ikke mere.

"Dammeren" er stærkt undervurderet ;)

Hey, hver sin smag! :-)

Nu er jeg aldrig kommet der personligt, da miljøet er så langt fra den person, jeg er. Men...da jeg for bare 4-6 måneder siden så en ung fyr jagte modne kvinder på Damhuskroen i reality-programmet "Singleliv", tænkte jeg, at det stemmede 100 % overens med alt, hvad jeg har hørt og læst om Damhuskroen. Det er provinsliv, når det er allermest frastødende. Korthårede kvinder i konservativ beklædning. Slet ikke mig  :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)