Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Online marketing & salg på webshops & websites"

Søger faste medbloggere på denne her side!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
Amino-karma 441
Tilmeldt 5. sep 09
Indlæg ialt: 117

Skrevet 24-01-2012 kl. 17:30

Hej rare Aminoer :)

Jeg har har en wordpressside hvor der bliver blogget om blogging, hvordan man tjener penge på det, hvordan man starter op, hvordan men får succes og alt hvad der ellers handler om det at blogge.

Dette er som i nok ved en ikke en særlig innovativ idé og der findes et hav af de her sider. Jeg sad dog med et domæne der hed www.opretenblog.dk  og det syntes jeg skulle udnyttes, derfor fik jeg hurtigt lige fikset et pænt design og kastet nogle brugbare indlæg ind. Jeg har også fået et par gæsteindlæg ind og statistikken på siden ser rigtig fornuftig ud.

Alt dette skete i juleferien hvor jeg brugte lidt tid på siden og den har siden hen da også haft over 800 unikke besøgende. (dvs. på en lille måneds tid).

Jeg har også fået oprettet en twitterprofil og en facebookside som der langsomt også kommer mere udvikling i.

Det jeg søger nu er faktisk en der (eller flere) der har lyst til at køre siden med mig. Jeg ved at der findes mange af denne her slags sider og derfor kan den også køres som et lille hobbyprojekt, men sammen kunne vi få en seriøs, brugbar rigtig god side.

Go' tirsdag :)

Indlæggets overskrift er sidst rettet af Lone Ginnerup
Amino-karma 4.714
Tilmeldt 28. maj 10
Indlæg ialt: 1.336

Jonathan Hansen
Fra N/A
Skrevet 27-01-2012 kl. 15:27

Hejsa,

send gerne en PB til mig, med lidt mere informaton omkring siden, fremtidsplaner m.m

SEO artikler på 200 ord - 20,00 - OPSÆTNING AF AFFILIATE SIDE INKL. 5 SEO TEKSTER - 300,00 

Amino-karma 258
Fra morud
Tilmeldt 16. jan 12
Indlæg ialt: 61
Amino Plus
Asger
Skrevet 28-01-2012 kl. 00:20

Du må da gerne sende mig en uddybende PM til mig også :)

Amino-karma 12.034
Tilmeldt 27. sep 10
Indlæg ialt: 3.382
Amino Plus
Angrybird
Fra IMediaMan
Skrevet 28-01-2012 kl. 00:29

Hej Jacob

Jeg vil også meget gerne høre meget mere om det :) Smid mig lige en pb så jeg kan tage et kig på det! :)

vh AB

Følg mig i min Iværksætter Blog :)

Billige døre her.

Amino-karma 343
Fra Gørlev
Tilmeldt 25. sep 10
Indlæg ialt: 100

Simon Rohde Nielsen
Skrevet 28-01-2012 kl. 12:25

Lyder som et fedt projekt. :) Du må godt skrive en mail til mig på Kontakt@SimonR.dk

Amino-karma 377
Fra Oslo
Tilmeldt 20. jan 12
Indlæg ialt: 91
Amino Plus
Akitao.dk
Skrevet 28-01-2012 kl. 12:44

Måske ikke nytænkning nej, men bloggen ser da interessant ud! Jeg vil gerne høre mere om dine planer/ideer.

Akitao Artikel Database - Gratis reklame til din virksomhed!

Amino-karma 441
Tilmeldt 5. sep 09
Indlæg ialt: 117

Jacob
Skrevet 02-02-2012 kl. 16:22

Hej alle.

Først og fremmest tak for henvendelserne. Jeg har dog fundet en som har lyst til at blogge med og vi er allerede fuld igang. Tak fordi i lyttet!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af: