Køb et Amino Sponsorlink
Mange virksomheder ( & private ), er meget i tvivl om hvilke metode der generelt er mest effektiv, når man skal erhverve ny trafik via nettet."GOOGLE ADWORDS?" eller "SØGEMASKINEOPTIMERING ( SEO )?"---Jeg har i denne tråd oprettet en afstemning & håber at se en masse aktive aminoer.Når der er blevet afgivet en masse stemmer, vil jeg fremlægge mit synspunkt & min analyseaf omtalte spørgsmål, her på Amino. ---Asbjørn Nonboeudvikler & søgemaskine ekspert
Tror du på GOOGLE ADWORDS eller SEO ?
Bare det at man skal vælge mellem de to.... er helt forkert.
Med Brandsikre Hilsner
Kenneth Boysen, ildsjæl
Jeg er uddannet brandmand, redder og bygningskontruktør. Jeg elsker at blogge om brandsikkerhed, hvilket jeg gør på min webshop, hvor jeg også lever af at sælge sikkerhedsskilte. Følg mig her: Facebook og Google plus Læs mere på min amino profil.
Det er ikke et spørgsmål du kan få et korrekt entydigt svar på. For de fleste er en blanding det bedste. For nogle kan det bedst betale sig at satse mest på det ene frem for det andet.
Jeg synes at det er noget pjat, og forstår ikke at du kan kalde dig selv søgemaskineekspert, og så komme med sådan en afstemning.
Jeg tror de fleste (eksperter såvel som os andre dødlige med lidt interesse for SEO og AdWords) er enige om at begge dele er gode måder at skaffe trafik på, og at det er helt individuelle parametresom afgør hvad der giver best ROI. I langt de fleste tilfælde er en fornuftig balance mellem de to at foretrække; især for nystartede som kan få besøgende via AdWords her og nu, men bør arbejde målrettet med SEO for at sikre i hvert fald OK resultater på den lange bane.
Det er i hvert fald sådan at jeg har forstået det. Jeg beklager kritikken af dit indlæg, men jeg finder det ærligt talt useriøst. Jeg kan se at det er dit første, så jeg håber at du bliver hængende og biddrager til de gode debatter her på Amino! :)
Michael Valentin - Signifly søger SKARPE WEBUDVIKLERE! Se mere her: Job hos Signifly.