Køb et Amino Sponsorlink
Partner til CrossFit-center
Jeg har leget lidt med tanken om at starte et CrossFit center i Jylland men syntes jeg mangler en partner. Jeg har gode muligheder mht anskaffelse af udstyr.
Er selv uddannet indenfor idræt og er uddannet CrossFit intruktør. Er der nogen derude der kunne tænke sig et samarbejde ?
Hej Jesper,Jeg faldt lige over denne tråd, og ville lige høre hvordan det er gået dig? :)Jeg arbejder selv på et projekt med et produkt til CrossFit, hvis det kunne have interesse?/Thomas
Hej ThomasJa det er jeg. Hvilket projekt har du i tankerne? Starte et CrossFit center, eller?Glæder mig til at høre fra dig MvhJesper
Hej Jesper!
Hvordan er det gået din søgen!
Jeg er igang med research & beregninger & vil høre hvad du har tænkt dig.
Hej
Send mig lidt info om dig selv på:
info@ligeder.dk
mvh
Jesper
Det lyder spænende, kan du ikke smide mig en PB, jeg vil rigtig gerne høre mere om projektet.
MVH
Mads
Det lyder som et spændende projekt :)
Smid mig meget gerne en PM med mere info.
På forhånd tak :)
Jesperthomsen:Partner til CrossFit-center Jeg har leget lidt med tanken om at starte et CrossFit center i Jylland men syntes jeg mangler en partner. Jeg har gode muligheder mht anskaffelse af udstyr. Er selv uddannet indenfor idræt og er uddannet CrossFit intruktør. Er der nogen derude der kunne tænke sig et samarbejde ?