Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til at lave personlig Facebook side

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Hvordan laver man de der personliggjorte Facebook side? F.eks. YouMe Shopping lavet sådan en side, når man går ind på deres Facebook profil

Den eneste jeg har fundet, er denne. Har dog ikke prøvet den, og ved heller ikke om det er dét jeg søger.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig :-)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det faktisk ik særlig svært det er en app der hedder FBML som du skal tilføje til din side og derefter kan du evt. lave en iframe til en side eller designe den direkte derinde i html

Når alt det er gjort gør du den bare til landing page via din sides indstillinger :)

Dog ska det lige nævnes at du kan bruge noget der hedder FBML som er facebook's form for HTML som f.eks kan tjekke om folk har synes godt om også kan man vise indhold via det :)

Et eks.

<center>
Bliv Fan for at se min side
<fb:fbml version="1.1">
<fb:visible-to-connection>
Nu du fan så kan du se det her :D
<fb:else></fb:else>
</fb:visible-to-connection>
</fb:fbml>
</center>

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Findkollegie.dk:
Hvordan laver man de der personliggjorte Facebook side?

Hejsa,

Der er forskellige måder at lave det på. Du kan blandt andet benytte den du har fundet, hvor man vist lavet det lidt WYSIWYG agtigt. Der findes forskellige udbydere af den type services.

Man kan så vælge at betale sig fra at de har deres "powered by..." link i bunden eller også kan man vælge en gratis version hvor der linkes til deres side.

En anden mulighed er Static HTML: Iframe Tabs:

http://apps.facebook.com/static_html_plus/?ref=ts

Der kan du bygge en side op og så linke til grafisk indhold der ligger på en server hos dig. Du har mulighed for at lave en velkomstside for folk der ikke er fans endnu og en for fans.

Jeg har ikke prøvet andet end static HTML versionen, så jeg skal ikke kunne guide dig i hvad der er bedst, men jeg har ikke umiddelbart hørt noget skidt fra folk, om de andre muligheder.

Jeg håber du kan bruge det.

Med venlig hilsen

Tommy

 

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Staffan:
Det faktisk ik særlig svært det er en app der hedder FBML som du skal tilføje til din side og derefter kan du evt. lave en iframe til en side eller designe den direkte derinde i html

Hej Staffan,

Er FBML ikke udgået igen?

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan stadig få FBML du ska bare gøre noget kan ikke huske hvad det er men det kan stadig lade sig gøre at få det til ens side :P

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Staffan:

Man kan stadig få FBML du ska bare gøre noget kan ikke huske hvad det er men det kan stadig lade sig gøre at få det til ens side :P

Ah okay, jeg havde bare fået forståelsen af at de var gået væk fra det, men gamle sider der allerede havde gjort brug af det, de fik lov at køre videre med det.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)