Køb et Amino Sponsorlink
Hey allesammen.
Vi søger stadig nogen som bruger affiliate netværks til at køre annoncer på deres side.
Siden er www.mediascript.dk og vi tilbyder at hjælpe folk med at holde styr på hvad de tjener dagligt, ugentligt, månedligt via de netværks de bruger.
Vi er igang med opbygningen nu, og vi tilbyder folk 6 måneders gratis brug af siden for hjælpen.
Kryptering: Godkendt af amerikanske NSA
Som i kan læse på forsiden så er systemet dobbelt krypteret, så please husk jeres koder! :). Hvis i glemmer koden, så kan i få sendt en ny, men så skal i genoprette jeres logins til medierne igen. Dette er gjort for at beskytte alle jeres informationer :).
Media Script - Hvis du vil slippe for at tjekke samtlige affiliate netværks for indtjening!. Vi gør det for dig!
Bumb
Jeres service er simpelthen at lave en samlet statestik over den samlede indtjening hvis jeg bruger affiliate-reklamer fra f.eks. tradedoubler og Euroadds på sammetid?
Vh
Casper
19 årig iværksætter med egen Gadget-webshop samt flere affiliate-sider
Ja det har du ret i :)
Lidt spørgsmål:Hvilke netværk understøtter i?Hvor tit tjekker i saldoen?Hvad siger netværkene til det automatiske login i laver?Virker det på iPhone?Mvh
Hej Kristian.
Vi understøtter 11 forskellige, som du snart vil se på siden. Euroads, tradedoubler, IQmedier, guava m.m.
Saldoen tjekkes hvert 10 min, med tiden kan folk frivilligt vælge.
De siger intet, for det er en hjælp til deres kunder nogen af dem er endda glade for det.
I starten nej, men det er noget af det første som kommer, både iPhone, og smartphone .
Håber det hjalp :)
Dennis
Man skal være lidt aktiv nogen gange, og var jo selv inde for at søge svar.
Så ville jeg lige blive og se det an om der kom svar ;).
Men hvis du er interesseret, kan du kontakte mig på Dennis@e-mazing.dk.
Skriv til mig, hvis i stadig mangler :)
Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.