Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er jeres holdning til Multi Level Marketing - også kaldet MLM ?

Side 3 ud af 13 (122 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Ja det kan du have ret i - men men ........ kan være det kommer!  Wink 

Martin Slot:
så mener jeg man skal følge op med beviset for ikke at hele MLM får endnu en ridse i lakken pga. utroværdighed.

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja tak, det kunne jeg også godt tænke mig at se. For jeg tænkte præcist dét, som John skriver. 60.000 kr. om måneden, og du har behov for at starte en trådAmino om, hvad folk synes om MLM? :-) Aargh...min mavefornemmelse siger mig, at der er noget her, der ikke helt stemmer overens.

Men hvis jeg ser et bevis på de 60.000 kr. om måneden, så skal jeg gerne sutte på en sur sok! Ick!

PS! Jeg har i øvrigt som udgangspunkt ikke noget personligt imod MLM. Jeg har ikke nogle personlige erfaringer med det, så derfor hverken positive eller negative holdninger hertil. Kun en god portion sund skepsis.

Mvh

Thomas

Jeg tror personligt du har ret. Der ligger nok mere det i det at folk skulle blive interesseret på de 60.000, og så bliver det brugt som et "lokke midl"... "Jamen, du kan også gøre det.. køb de her produkter af mig, så tjener du også 60.000 om ikk så længe.. :)

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er ingen grund til at hænge sig i de 60k der, ser ikke noget unikt i det, i MLM får du efter det arbejde og tid du lægger i det, jeg kender personligt en som har ligget på den fede side af 200.000 om md, han har faktisk været aktiv her på forummet førhen...   Glem alle de beløb og find ud af om produkter og payplan er noget for dig i stedet for.

I øvrigt så er der mange selskaber hvor det er muligt at tjene mere end sin upline, jeg ved ikke hvorfor det hedder sig at den i toppen tjener mest, det må være ren uvidenhed, har man sat sig ind i det vil man vide at der er en del krav til balancer osv, som gør at din downline nemt kan suse forbi dig...

Nu ved jeg godt at de første 10 kloge hoveder står klar til at skyde det her ned og fred med det, jeg er kold i min røv og har andet at lave end at hænge mig i alt muligt som ikke interessere mig..

Fuck Janten...

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

emcct:

Jeg tror personligt du har ret. Der ligger nok mere det i det at folk skulle blive interesseret på de 60.000, og så bliver det brugt som et "lokke midl"... "Jamen, du kan også gøre det.. køb de her produkter af mig, så tjener du også 60.000 om ikk så længe.. :)

Se nu er det så at TS burde komme på banen igen.

Men når du nu skriver "du kan også gøre det" så er det jo rent ud sagt korrekt, om man kommer fra et rengøringsjob eller ejendomsmægler, så er det muligt at opnå succes med MLM uanset uddannelse og baggrund. "køb lige af mig", det er også ved at være en lidt gammeldags metode og det er vist de færreste der opfordre til at gå den vej (jeg kender ingen der gør dette i MLM).

Hvis man skal starte en forretning op, f.eks. skobutik. Vil man så lytte mest til dem der har åbnet en før og gået ned med et brag eller lytter man til dem som har åbnet en og efterfølgende haft succes? (man kan selvfølgelig sagtens lytte til begge, men hvor mon man får størst chance for succes?).

Hvad nu hvis TS smider lønsedlen herind, hvad vil det så betyde for dig, vil det gøre ham mere interessant?

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Enig - det giver ikke mening at forfølge dette!  Wink

mvh

john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har som sådan ikke så meget mod konceptet i MLM, hvis det ikke var for den sørgelige tendens, at det altid medfører nærmest "stalkende" adfærd overfor venner og bekendte. 

5 gange i mit liv har jeg været nødt til at give venner og bekendte et ultimatum, når de desperat har forsøgt at gøre mig til en del af deres "nye smarte forretning". 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Martin hvorfor forfølge dette - at folk løfter sløret for deres indtjening siger mest om dem og hvis de mener at det "lokker" folk til så ved jeg de tager fejl!

Kom nu videre!  Wink

mvh

john sommer 

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Nielsen -:

Der er ingen grund til at hænge sig i de 60k der, ser ikke noget unikt i det, i MLM får du efter det arbejde og tid du lægger i det, jeg kender personligt en som har ligget på den fede side af 200.000 om md, han har faktisk været aktiv her på forummet førhen...   Glem alle de beløb og find ud af om produkter og payplan er noget for dig i stedet for.

I øvrigt så er der mange selskaber hvor det er muligt at tjene mere end sin upline, jeg ved ikke hvorfor det hedder sig at den i toppen tjener mest, det må være ren uvidenhed, har man sat sig ind i det vil man vide at der er en del krav til balancer osv, som gør at din downline nemt kan suse forbi dig...

Nu ved jeg godt at de første 10 kloge hoveder står klar til at skyde det her ned og fred med det, jeg er kold i min røv og har andet at lave end at hænge mig i alt muligt som ikke interessere mig..

Fuck Janten...

Helt enig, der er ikke noget specielt ved 60.000, men jeg syntes det er lidt skørt at smide tal på amino netop fordi der er den mistro til branchen.  Resten er jeg skam helt enig i...Men der har desværre også været nogle salgstaler med "du skal være med nu fra start så du sikre din plads i toppen"....

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Hej Martin,

Martin hvorfor forfølge dette - at folk løfter sløret for deres indtjening siger mest om dem og hvis de mener at det "lokker" folk til så ved jeg de tager fejl!

Kom nu videre!  Wink

mvh

john sommer 

John, jeg syntes nu jeg siger klart og tydeligt hvorfor jeg syntes TS skal smide dokumentation på. Så drop nu de der smileys. Når folk laver noget der sår tvivl om troværdigheden ved hele branchen, så vil jeg gerne have det ordnet, og det syntes jeg dette gjorde.

Martin

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Martin Slot:
Så drop nu de der smileys. Når folk laver noget der sår tvivl om troværdigheden ved hele branchen, så vil jeg gerne have det ordnet, og det

Det er jeg enig i, men det er et ambiøst mål du - vær opmærksom på at du kan bidrage til at opnå det stik modsatte ved at holde liv i bommerten - altså hvis det er en bommert?

Det er ikke afgørende i markedsføringen og vil ikke påvirke en seriøs potentiel person! Wink

 

mvh

john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 3 ud af 13 (122 indlæg)