Hej Kristian Jeg giver dig ret langt hen af vejen, men problemet som jeg dog syntes der ofte dukker op, er "nye" manglende evner til at ville lytte og lærer. Selv når man råder nye til at vente med at fortælle om deres nye forretning til andre, så er det ofte at de gør det alligevel. Vi har hos os både dygtige uplines, et stort bagland i selve firmaet med de ansatte i Kbh, vi har internationale hjælpe systemer og værktøjer som er super gode, men det er også hamrende nødvendigt at nye VIL lytte og lære. Så jeg tror der er flere grunde til den manglende succes, selvom værktøjerne er i orden, så kan man både løbe ind i folk der giver for let op, tror det er for let, folk der ikke vil bruge den tid det tager at opbygge og folk der har andre forventninger til det. Man skal huske at uplines er interesseret i at det går en godt, så træk på dem...De bider ikke. Jeg er helt sikker på at folk der vil lære af de bedste, kan blive så dygtige at de vil opnå succes. Jeg er dog ikke helt enig i din snak om at sælge, der mener jeg forskellen på nutidens MLM og de gamle dage, er at internettet har ændret forholdene helt. Kan i øvrigt godt forstå at du vil igang igen i år, asien er også et voldsomt spændende område, held og lykke med det. Mvh. Martin |
Jeg har primært den holdning til MLM, at jeg aldrig ville røre et produkt der sælges ad den vej, og det skyldes helt enkelt at der kun er 1 der skal aflevere penge til alle de sælgere i kæden der skal tjene penge på produktet, og det er kunden. Så man kan godt argumentere for at MLM ikke ligefrem kommer kunden til gavn.