Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er jeres holdning til Multi Level Marketing - også kaldet MLM ?

Side 11 ud af 13 (122 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Garamond:

Super indlæg, Jesper.

Produktet i MLM er helt ligegyldigt, men det er altid vigtigt at pointere, at der er to til tre i 'toppen' i Danmark, der tjener millioner om måneden, kører i store dyre biler og bor i et palads, og man 'kender' altid en, der tjener 60.000+ om måneden. Penge er en utrolig stor parameter i MLM, men der er ganske få (hvis nogen - ud over grundlæggerne?), der tjener på det - især set i lyset af det store sysifos-arbejde, de udfører.

Har du mulighed for at fortælle dine erfaringer med MLM og hvilke produkter du således kender til?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

det er utroligt godt mlm bare det ikke gøres som vises steder ulandet som pyramide spil hvor kun toppen tjener penge

i Danmark er pyramide opbygning ulovligt med bliver tit det man tror er mlm , for høre noget og en nye bruger der kommer med det bedste tilbud de fik fra Belize skattefrit land andre love kan du lige starte op , de gange skete er og folk høre historier sådanne tror det forkerte

alle so starter op i Danmark køre efter dansk lov derfor er det noget anderledes det er ikke kun toppen der tjener pengene ligesom det normale erhvervs liv , der kan bunden godt tjene godt

jeg mener mlm er godt vis man overholder loven og sådan er det med alle erhverv

jeg synes i alt mlm er et godt erhverv, som alle andre erhverv

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Garamond:

Super indlæg, Jesper.

Produktet i MLM er helt ligegyldigt, men det er altid vigtigt at pointere, at der er to til tre i 'toppen' i Danmark, der tjener millioner om måneden, kører i store dyre biler og bor i et palads, og man 'kender' altid en, der tjener 60.000+ om måneden. Penge er en utrolig stor parameter i MLM, men der er ganske få (hvis nogen - ud over grundlæggerne?), der tjener på det - især set i lyset af det store sysifos-arbejde, de udfører.



Jeg har ondt af dig...  håber du er bedre oplyst om alt muligt andet her i livet...

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 141
Fra  www.kulturkrukken.dk Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var denne 'Jesper-takst, jeg refererede til i mit forrige indlæg. Desværre var citatet røget ud ...!

Jesper:

Ofte skal den så have lidt ekstra gaz i MLM-verdenen:

  • Virksomheden Omsætter for $ xxx fantasilioner og er listet på den amerikanske zzz børs og har credit rating AAA. Den ledes af erhvervsgeniet der gør bly til guld og bestseller-forfatteren Hans Hansen.
  • Branchen omsætter for fantasilioner og forventes at omsætte for multi-fantasilioner de næste år. Ikke alene branchen stiger, men MLM i sig selv er i så kraftig vækst man snart løber tør for folk. Kom med nu!
  • Det er super-duper-videnskabelig-forskning, som dog ikke kan helt dokumenteres men som professor doctor I. K. Særlig-Kendt har 'patent pending'.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Garamond:

Det var denne 'Jesper-takst, jeg refererede til i mit forrige indlæg. Desværre var citatet røget ud ...!

Er der nogen grund til at du ikke svarer på mit spørgsmål om dine personlige erfaringer?

Doktor ikke særlig kendt..kender du mange selv?

Her er et par stykker: Carl Djerrasi....Lestor Packer

Tomas Prolla:http://www.news-medical.net/news/2005/07/18/11754.aspx

Andre personligheder der giver den gaz i deres snak om MLM: Robert Kiyosaki...

Super forskning, tja...Jeg er slet ikke inde i den slags, men det er der heldigvis andre der er, som så kan spørges til råds, og som så kan se den dokumentation der er til rådighed...for langt det meste er jo at finde på www...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Garamond

vis du læser indlæg skrevet før virker han meste som mlm hader . derved overdriver noget , jo har set nogle mlm overdrive med det gør man i alle erhverv , måske er fordi han huske enkel tråde dem med skattefri kroner med mere, der kom en meget lille bølge sidste år , men de bruger er ikke aktive mere og jeg synes selv han overdriver  ,

desuden er det forkert kun en del af indlægget man forstår ikke helheden hvad den person mener  , derved har du taget indlægget som du vil bruge det imod mlm , men det kan ikke bruges til dit formål da helheden siger noget helt andet især når kigger på de forgående svar før det indlæg , du skal kigge på en tråd som en samtale og derved skal du læse hvad han svare på , før du kan svare på hans indlæg 

Jesper:

Hej Dennis

Allan indledte sit gode indlæg med:

Allan I:

MLM bliver af rigtig mange på Amino anset som fup og svindel - eller i bedste fald bare som en latterlig måde at være iværksætter på.

Fælles for rigtig mange af disse personer er dog, at de ikke kender forskellen på MLM og på pyramidespil.

Hvortil jeg erklærer mig helt enig i første sætning og i øvrigt udmærket kender forskel på MLM og pyramidespil, da jeg med almindelig personlig nysgerrig interesse har fulgt med i en årrække - også før Amino. 

Der er for mig at se en modsætning mellem din meget defensive retoriske stil i flere indlæg overfor mig - til afslutningen: 

Dennis Nielsen -:
Hvem har behov for at være enige med dig? ... i MLM arbejder man med positive mennesker... og dem der allerede arbejder med MLM... de klare sig nok uden din mening eller dine holdninger som er grebet ud af ingenting... og du så oven i købet bakker dine usaglige indlæg op med "vi" og "os" ....  ja så går luften lidt af ballonen kære Jesper...

Ha en fantastisk dag ikke...

Nu ser jeg intet behov for at google og fiske ting frem igen igen igen, for det mener jeg 'vi' har gjort flere gange. Med 'vi' mener jeg bl.a. på Amino hvor en hel del MLM'ere har over tiden har lovprist deres produkter og firmaer før du oprettede din profil. Vi har været forbi virksomhederne, produkterne og 'planerne' utallige gange og der viser sig altid en ting. 

Joma juice, MonaVie og BerryEn har samme effekt eller ingen nævneværdig-bedre effekt end appelsin juice. Amway viste sig at være ikke så billigt endda. Zinzino kaffe-maskiner - ikke så gode endda. Uweme... tja. 'Kangen Water' med høj ph-værdi så det modvirker kræft...  Gem Life Style som 2nd Life for network marketers.... ACN viste sig er være dyrt mobiltelefoni for folk med gamle telefoner.  Forever Aloe Vera og Agel så man kun på Amino. Hvad angår NuSkin, så er creme = creme = creme.

Ofte skal den så have lidt ekstra gaz i MLM-verdenen:

  • Virksomheden Omsætter for $ xxx fantasilioner og er listet på den amerikanske zzz børs og har credit rating AAA. Den ledes af erhvervsgeniet der gør bly til guld og bestseller-forfatteren Hans Hansen.
  • Branchen omsætter for fantasilioner og forventes at omsætte for multi-fantasilioner de næste år. Ikke alene branchen stiger, men MLM i sig selv er i så kraftig vækst man snart løber tør for folk. Kom med nu!
  • Det er super-duper-videnskabelig-forskning, som dog ikke kan helt dokumenteres men som professor doctor I. K. Særlig-Kendt har 'patent pending'.

Allan har erkendelsen af, at 'vi' (på Amino) har været igennem alle disse diskussioner masser af gange. Jeg tager hatten af for, at han kan formidle mit synspunkt kort og retfærdigt, selvom han er uenig i det :-) John er vist også med i 'vi' for han har deltaget i masser af MLM diskussioner og jeg føler mig helt sikker på jeg grundlæggende kender hans synspunkter.

hej Garamond

vis du læser indlæg skrevet før virker han meste som mlm hader . derved overdriver noget , jo har set nogle mlm overdrive med det gør man i alle erhverv , måske er fordi han huske enkel tråde dem med skattefri kroner med mere, der kom en meget lille bølge sidste år , men de bruger er ikke aktive mere og jeg synes selv han overdriver  ,

desuden er det forkert kun at tage en del af indlægget man forstår ikke helheden hvad den person mener  , derved har du taget indlægget som du vil bruge det imod mlm , men det kan ikke bruges til dit formål da helheden siger noget helt andet især når man kigger på de forgående svar før det indlæg , du skal kigge på en tråd som en samtale og derved skal du læse hvad han svare på , før du kan svare på hans indlæg 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Garamond:

Super indlæg, Jesper.

Produktet i MLM er helt ligegyldigt, men det er altid vigtigt at pointere, at der er to til tre i 'toppen' i Danmark, der tjener millioner om måneden, kører i store dyre biler og bor i et palads, og man 'kender' altid en, der tjener 60.000+ om måneden. Penge er en utrolig stor parameter i MLM, men der er ganske få (hvis nogen - ud over grundlæggerne?), der tjener på det - især set i lyset af det store sysifos-arbejde, de udfører.

I mit nuværende firma (som ikke er et MLM-firma) er det også kun vores adm. dir. der kører rundt i en Audi til 1,8 mill. Ingen andre har en bil i nærheden af en million. I mit gamle firma var det også kun  Adm. dir. der kørte rundt i en Jaguar.

Men jeg vil da tro, at alle medarbejdere begge steder mener, at de lægger lige så meget arbejde i firmaet som direktøren, men det er alligevel direktøren, der tjener mest. 

Hvis man kigger på de fleste andre danske firmaer, så vil jeg da også mene, at det er "dem i toppen", der kører i de dyreste biler.

Det er der vel ikke noget mystisk i?

Man er vel også nødt til at definere hvad det betyder at "ligge i toppen". I traditionel business betyder det: Den der bestemmer mest - altså typisk en adm. dir. Og det betyder så oftest også - at det er den person, der tjener mest.

I MLM er "dem i toppen" jo faktisk producenten, men det folk oftest mener er, at det er dem i toppen af netværket - som tjener mest. Hvis man gransker de fleste bonusplaner, vil man dog bemærke, at man på ingen måde behøver at ligge toppen for at tjene mest. Man kan sagtens starte som nr. 1.000 i netværket, og komme til at tjene mere end nr. 1 i netværket.

Så jeg forstår ikke helt, hvad udtrykket - "dem i toppen" skal bruges til. (med mindre man altså har ondt i røven over, at producenten tjener penge?)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 141
Fra  www.kulturkrukken.dk Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:
I mit nuværende firma (som ikke er et MLM-firma) er det også kun vores adm. dir. der kører rundt i en Audi til 1,8 mill. Ingen andre har en bil i nærheden af en million. I mit gamle firma var det også kun  Adm. dir. der kørte rundt i en Jaguar.

Du har helt ret, Allan, men de historier, man hører om de hovedrige mennesker i 'toppen' af det, der ikke er pyramider, har jeg meget svært ved at tro på. Historierne er enslydende og jeg tillader mig at tvivle på, at de er sande, at de mennesker findes i virkeligheden.

Så det med paladser og store biler var tænkt ironisk. Det flyver rundt med store pengebeløb i MLM-branchen, men det er meget svært at vide noget konkret om det, for når det skal dokumenteres, så klappes der i. I det firma, du omtaler med direktør-Audien, der kan medarbejderne jo også (forhåbentlig) leve af den løn, de får.

Jeg har personligt ikke mødt nogen, der har tjent noget af betydning I MLM-branchen, men hold da kæft, hvor de knokler for det! Og de gode historier skorter det som sagt ikke på.

Alle har ret til at tjene penge, og hvis nogen kan tjene penge på MLM, så er det da alt ære og respekt værd, ingen tvivl om det. Jeg tillader mig bare at tro på, at nogen gør det. Men hvis nogen gør det, så er det da fint med mig. Jeg bryder mig dog ikke om det med at tigge venner og familie om at købe produkterne, det minder lidt om Scientology, men det er jo en del af gamet.

Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Garamond:
Jeg bryder mig dog ikke om det med at tigge venner og familie om at købe produkterne

Hej!

Det er også forkert at være påtrængende, det er mangel på ganske almindelig pli. Man kan nævne at man har en indtjeningsmulighed og så afvente modpartens reaktion.

Noget som jeg til gengæld ikke forstår er den passivitet folk med dårlig økonomi eller tvivlsom jobudsigt viser og end ikke er lydhøre for en mulighed. De lægger ansvaret i hænderne på jobcentret, koncentrerer sig om ugens tilbud og virker som om de forventer at finde en skat for enden af en regnbue.

Det er ikke en bebrejdelse, men jeg forstår det ikke.

De bedste hilsner

Hans Peter

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Garamond:

Allan I:
I mit nuværende firma (som ikke er et MLM-firma) er det også kun vores adm. dir. der kører rundt i en Audi til 1,8 mill. Ingen andre har en bil i nærheden af en million. I mit gamle firma var det også kun  Adm. dir. der kørte rundt i en Jaguar.

Du har helt ret, Allan, men de historier, man hører om de hovedrige mennesker i 'toppen' af det, der ikke er pyramider, har jeg meget svært ved at tro på. Historierne er enslydende og jeg tillader mig at tvivle på, at de er sande, at de mennesker findes i virkeligheden.

Så det med paladser og store biler var tænkt ironisk. Det flyver rundt med store pengebeløb i MLM-branchen, men det er meget svært at vide noget konkret om det, for når det skal dokumenteres, så klappes der i. I det firma, du omtaler med direktør-Audien, der kan medarbejderne jo også (forhåbentlig) leve af den løn, de får.

Jeg har personligt ikke mødt nogen, der har tjent noget af betydning I MLM-branchen, men hold da kæft, hvor de knokler for det! Og de gode historier skorter det som sagt ikke på.

Alle har ret til at tjene penge, og hvis nogen kan tjene penge på MLM, så er det da alt ære og respekt værd, ingen tvivl om det. Jeg tillader mig bare at tro på, at nogen gør det. Men hvis nogen gør det, så er det da fint med mig. Jeg bryder mig dog ikke om det med at tigge venner og familie om at købe produkterne, det minder lidt om Scientology, men det er jo en del af gamet.

okay jeg har forstået du har misforstået hvordan MLM drives i danmark

ulovligt den form du skriver om pyramide strukturen, så det ved kommer ikke debatten du har misforstået noget her

ingen er aktive her på amino.dk af MLM der sælger imellem venner , det er ikke en del af gamet ,du har misforstået noget her også

men i alt godt du skriver , så vi kan forklare dine fordomme ikke er korrekt , vi amino.dk bruger hjælper  gerne hinanden i at få ny viden indenfor masser af emmer også MLM , skriv endelig igen vis der er mere som du har misforstået, vi hjælper gerne nye bruger til at få en bedre forståelse indenfor et bredt emme område

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 11 ud af 13 (122 indlæg)