Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot - Må man det?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg havde en diskussion med nogle venner i weekenden. Vi talte om domænerne på trustpilot og rettighederne til at måtte vise dem på trustpilot.dk

Eksempel:

  • Lad os nu sige, at jeg ejer supershoppen.dk - Jeg har aldrig haft noget med Trustpilot at gøre.
  • En bruger laver en anmeldelse af supershoppen.dk på trustpilot - Personen har oprettet domænet på Trustpilot, da det ikke fandtes i forvejen
  • Kan jeg (supershoppen.dk) kræve at trustpilot fjerner alle anmeldelser? Det er mig der ejer domænet og alle rettigheder til det.

PFT

Brian

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

vis de har handlet hos dig kan de godt anmelde din side

dog vis de ikke har handlet der og de ikke kan bevise det kan du bede dem om de fjerner for ingen ønsker usandheder ud især når trustpilot.dk image står på spil og det er  webshop ejer de prøver at få til at købe nogle af deres produkter så man kan ikke træde for hårdt på folk vis man ønsker også at tjene penge på dem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med dit indlæg nummer 10.000 :)

Lad os nu sige, at de har handlet hos mig. Men jeg vil ikke have, at mit domæne bliver vist på trustpilot.dk

Kan jeg forlange at de fjerner det?

// Brian

(Jeg har ikke problemet, men ville gerne se hvem der havde ret i vores debat i weekenden) :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Brinaldo:

Tillykke med dit indlæg nummer 10.000 :)

Lad os nu sige, at de har handlet hos mig. Men jeg vil ikke have, at mit domæne bliver vist på trustpilot.dk

Kan jeg forlange at de fjerner det?

// Brian

(Jeg har ikke problemet, men ville gerne se hvem der havde ret i vores debat i weekenden) :)

efter lidt læst på deres side de opdatere selv du kan ikke kræve de fjernes men vis er personlig side kan de fjernes efter deres regler men nogle har hørt det er svært i forskeligge tråde her på amino.dk

kan klage over usande anmelders derved fjernes

læs her og så under punkt b2 http://www.trustpilot.dk/About/FAQ  de lever meget af folk linker til dem derved giver dem værdi og derved ikke det perfekt vis går op seo at bruge dem for meget

grundlæggende synes jeg det er et mystisk koncept da de lever af man linker mod og de har oveni indholdet egen side men smart gennemtænkt i alt af dem

mange er modstander og mange synes super koncept af det der er dog  både plus og minus det er lettere få troværdighed vis linker mod dem og opstarte selv side med forum med mere er hårdt arbejde for en iværksættere så man kan også se fordele for den enkelte iværksættere at bruge det aktivt på egen webshop

i alt tror jeg mange amino.dk bruger ved minus ved med de positive ting overstiger minus og overskud til man prøver at få noget mod egen side , derved er det ikke helt dårligt men brug det med omtanke og du kan få noget godt ud ad det trustpilot.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det. Så vandt jeg debatten :)


Jeg mente ikke at man kunne anmode om at få sin virksomhed fjernet - min kammerat sagde at det kunne man godt, da Trustpilot ikke har retten til domænet.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

efter lidt læst på deres side de opdatere selv du kan ikke kræve de fjernes men vis er personlig side kan de fjernes efter deres regler men nogle har hørt det er svært i forskeligge tråde her på amino.dk

kan klage over usande anmelders derved fjernes

læs her og så under punkt b2 http://www.trustpilot.dk/About/FAQ  de lever meget af folk linker til dem derved giver dem værdi og derved ikke det perfekt vis går op seo at bruge dem for meget

grundlæggende synes jeg det er et mystisk koncept da de lever af man linker mod og de har oveni indholdet egen side men smart gennemtænkt i alt af dem

mange er modstander og mange synes super koncept af det der er dog  både plus og minus det er lettere få troværdighed vis linker mod dem og opstarte selv side med forum med mere er hårdt arbejde for en iværksættere så man kan også se fordele for den enkelte iværksættere at bruge det aktivt på egen webshop

i alt tror jeg mange amino.dk bruger ved minus ved med de positive ting overstiger minus og overskud til man prøver at få noget mod egen side , derved er det ikke helt dårligt men brug det med omtanke og du kan få noget godt ud ad det trustpilot.dk



Msåke er jeg træt, men synes ikke dit indlæg giver meget mening? Er det godt eller stik man linker til Trustpilot?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Qucodia:

Mikael christiansen:

efter lidt læst på deres side de opdatere selv du kan ikke kræve de fjernes men vis er personlig side kan de fjernes efter deres regler men nogle har hørt det er svært i forskeligge tråde her på amino.dk

kan klage over usande anmelders derved fjernes

læs her og så under punkt b2 http://www.trustpilot.dk/About/FAQ  de lever meget af folk linker til dem derved giver dem værdi og derved ikke det perfekt vis går op seo at bruge dem for meget

grundlæggende synes jeg det er et mystisk koncept da de lever af man linker mod og de har oveni indholdet egen side men smart gennemtænkt i alt af dem

mange er modstander og mange synes super koncept af det der er dog  både plus og minus det er lettere få troværdighed vis linker mod dem og opstarte selv side med forum med mere er hårdt arbejde for en iværksættere så man kan også se fordele for den enkelte iværksættere at bruge det aktivt på egen webshop

i alt tror jeg mange amino.dk bruger ved minus ved med de positive ting overstiger minus og overskud til man prøver at få noget mod egen side , derved er det ikke helt dårligt men brug det med omtanke og du kan få noget godt ud ad det trustpilot.dk



Msåke er jeg træt, men synes ikke dit indlæg giver meget mening? Er det godt eller stik man linker til Trustpilot?

 

der skulle lige du efter kan klage kan jeg se nu,

mangler et der lægger nede ,men vis bare putter de enkel ord i ,jeg er dog lidt ordblind men det giver dog mening ,det kræver ikke dog staver perfekt dansk for andre forstår dig som den anden jo godt kunne forstå mig,i hvert fald hvad han vil vide, vi er jo på et debat forum og ikke en nyheds side som bt.dk som også laver fejl glemmer et ord

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vidste ikke at du var ordblind, det beklager jeg, men jeg ville nu stadigvæk godt vide hvad du mente i dit indlæg. Det har jeg stadigvæk svært ved at forstår, da jeg står lidt i samme problemstilling.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Qucodia:

Jeg vidste ikke at du var ordblind, det beklager jeg, men jeg ville nu stadigvæk godt vide hvad du mente i dit indlæg. Det har jeg stadigvæk svært ved at forstår, da jeg står lidt i samme problemstilling.

når man høre alle de telefon sælger der ringer op til webshops vedr deres tillægs ydelser kan man betale til bedre svar fjerne anmelders lettere svare med mere http://bc.pcworld.dk/art/112898/saadan-faar-du-et-bedre-omdoemme-paa-nettet?page=2

man skal tænke sig om ved trustpilot.dk man kan hurtigt læse de har nogle troværdighed problemer vis læser en masser om dem http://www.amino.dk/forums/t/62104.aspx?PageIndex=1

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)