Køb et Amino Sponsorlink
Hej Aminoer
Alle tekstil tryk firmaer har åbenbart ikke brugt fem flade ører på SEO. Det er de værste amatør hjemmesider der dukker op når man skal bruge tøj med print på og søger på Google.
Jeg skal bruge nogle langærmede tshirts til herre i str. Medium/Large samt et par toppe til piger i S/M.Tøjet skal være sort, og have mit logo på brystet (hele vejen henover).
Logoet er pink/hvidt og jeg har det i vektor format.
Jeg håber på at høre fra nogen der kan hjælpe mig herinde!! :)
VenligstMorten
www.barsektionen.dk - Den korte vej til en lang bytur!
http://www.tryk2100.dk/
Arh, du. Thomas Reberholt fra Tex-tryk har brugt en del mere end 5 flade ører på SEO og optimering af hans gesjæft med tryk på tøj - har du prøvet den?
Seneste indlæg på Halfdantimm.dk: Sådan bygger du en passiv indtægt med en nicheside
Advokat | Gratisfilm.info
Tak for svar
Må desværre meddele at kataloget på siden er tomt når man forsøger at downloade det.
Hej,
Det er meget muligt. Men:
1. Når man tilføjer tryk kan man ikke se det logo man uploader og dermed finde ud af hvordan det måtte komme til at se ud?
2. Det ser ud som om at siden på forhånd går ud fra at man både vil havde på bryst og på ryg, og giver ikke mulighed for at man kan rykke på tingene?
3. når man tilføjer tryk til sin indkøbskurv står siden bare og loader langt ind i evigheden.Så kan det godt være at der har været fokus på SEO, men så burde siden måske lige få et tjek.
Jeg kan anbefale både Tex-tryk og Dahetra, som begge leverer tekstiltryk i solid kvalitet.
Jeg har benytte dem begge.
Dbh. John
John Nielsen fra Nielco IT, der hjælper virksomheder med bl.a. IT-konsulentbistand, IT-sikkerhed, IT-support, IT-rådgivning og online synlighed. Se seneste nyt fra mig
Openwork: Hej, Det er meget muligt. Men: 1. Når man tilføjer tryk kan man ikke se det logo man uploader og dermed finde ud af hvordan det måtte komme til at se ud? 2. Det ser ud som om at siden på forhånd går ud fra at man både vil havde på bryst og på ryg, og giver ikke mulighed for at man kan rykke på tingene? 3. når man tilføjer tryk til sin indkøbskurv står siden bare og loader langt ind i evigheden.Så kan det godt være at der har været fokus på SEO, men så burde siden måske lige få et tjek.
Flere tekstiltrykkerier har ikke fokus på webshopdrift med "Do it yourself" designfunktion. :-)
Jeg kan anbefalde Tryk Nielsen - de levere gode produkter til fornuftige penge i små antal :-)
Men korrekt ja - hjemmesiden er ikke noget at prale af..
Hej John,
Det kan der være noget om. :)Jeg havde måske håbet på at høre fra en her i tråden, som arbejder med det selv og kunne give mig et tilbud :)
Hej Morten
Du kan evt. prøve http://www.spreadshirt.com/ deres side er efter min ydmyge mening rigtigt god!