Køb et Amino Sponsorlink
Er det blot mig?
Jeg får utrolig mange gange time-out når jeg hopper rundt mellem debater, samt også når jeg svarer på selvsamme.
Jeg ved det ikke er min internetlinie, så jeg mistænker at Amino skal til at opgradere forbindelsen. Hvilket jo er en god ting - det betyder at Amino er populær :-)
Det er ved at være lang tid siden jeg har oplevet nogle problemer. Og jeg ved at der er blevet gjort rigtig meget for at gøre amino hurtigere.
Se nyheder fra min shop under min profil her: NyhederKøb dit iPhone 4 tilbehør hos Fungadgets.dkiPhone 4S cover, iPhone 5 Samsung Galaxy S 2 cover
Det problem kan jeg ikke genkende.Derimod får jeg regelmæssigt mail om tråde, som jeg hverken deltager i eller har abonneret på...
@ Birte AndersenHelt enig Birthe
Skulle købe AMino + men gider ikke.... ikke engang fungerer optimalt..
Da jeg testede et mobilt bredbånd i Oktober, fik jeg samme oplevelse. Jeg røg af og der var time out.(6mbit Oister)
I dag kører jeg på en fiber forbindelse og eneste gener jeg oplever, er at skrivemarkøren i indlægsfeltet ofte forsvinder, så man skal klikke, der hvor man ønsker at skrive. Det er yderst irriterende.Pil bagud under skrivning fungerer heller ikke synderlig godt.
Mobil bredbånd ? - Snyd ikke dig selv, besøg Bredbaandmobilt.dk !
Jeg har heller ikke nogen problemer med Amino...
3j.design: Er det blot mig? Jeg får utrolig mange gange time-out når jeg hopper rundt mellem debater, samt også når jeg svarer på selvsamme. Jeg ved det ikke er min internetlinie, så jeg mistænker at Amino skal til at opgradere forbindelsen. Hvilket jo er en god ting - det betyder at Amino er populær :-)
Jeg oplever ingen fejl eller timeouts, det var meget slemt sidste år men det virker som om de har fået fikset størstedelen af fejlene.
Kan du ikke skrive hvad dit:StyresystemBrowser og version.Hastighed.Hvor længe du har oplevet problemerne.Bestemt tid på dagen.Andre specielle forhold?
Amino har nogle kloge tekniske hoveder der varetage systemet og de oplysninger kan være rigtig brugbare til en eventuel fejlsøgning.
jeg har mobil internet 3 med deres hurtigste forbindelse i byer og meste af landet sider går jeg super hurtigt på
dog vis køre med kystbanetoget går den af konstant og bevæger mig er det ikke 100% stabil men sådan er det med alle mobil net
jeg synes amino.dk fungere næsten optimalt jo nogle sider kommer jeg endnu hurtigere på med der er vi ned del neden under 1 sekund så man bemærker det næsten ikke den forskel
Book stripper i dag hos StripDanmark.dk - Mandestrip og pigestrip til polterabend, fester, diskoteker mm. Strip i hele Danmark.
Jeg oplever heller ikke nogen problemer med siden. Har du oplevet problemer på andre sider?