Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervskonto men hvilken bank?

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 8. Nov 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

 

Jeg har været nede at snakke med danske bank, og de kan tilbyde følgende for 200 kr. om måneden. Netbank, 2 stk. Visa, 2 stk. Dankort & 2 stk. Mastercard.

 

Er dette et god tilbud eller vil I anbefale en anden bank til oprettelse af erhvervskonto for en iværksætter?

 

Mvh.

Ivanovic


Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Har super dårlige erfaringer med Danske Bank, er i Nordea nu og det spiller meget godt, her betaler du for hvad du bruger. Danske Bank ville have 2400 om året, fik intet ud af det, betaler vel nu 3-400 kr/år for samme ydelser.

 

Har du brug for alle de kort?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Uanset hvem Du vælger, skal Du ikke finde dig i at betale penge for at "få lov" til at få en erhvervskonto. Vil banken have at Du skal betale dem, for at de kan låne penge af dig, skal Du finde en anden bank.
Derudover skal Du ikke stille dig tilfreds med de normale gebyrer, husk at alt kan forhandles, og de fleste banker er villige til det (Du skal blot spørge), og er banken ikke villig til det, kontakter Du blot konkurrenten på den anden side af gaden, og fortæller dem, at deres konkurrent Du lige kommer fra, ikke ville hjælpe dig :)

Når dét er sagt, så ville jeg personligt holde mig fra Danske Bank og Nordea. Jeg har hørt godt om mange af de små banker, samt Jydske Bank.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har det ganske fint med at have Danske Bank, betaler ingen gebyrer på mine konti hos dem.

Men hvis man blot går ind og beder om et "hyldeprodukt" uden at kræve noget af dem, så får man heller ikke tingene til en anden pris end listeprisen.

Hvad skal du forøvrigt med 2x 3 forskellige kort? Normalt har man da visa/dankort kombineret?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har konto hos Jyske Bank... Ingen omkostninger - ingen problemer. Jeg ringede og sagde, at de skulle oprette en konto mere - og vupti, så var der en erhvervskonto på mit netbank-login.

Jeg bad dem om et særskilt login, så min bogfører kunne logge ind uden at se privatkontoen - og vupti, så lå der et login mere.

No nonsense - og god service..

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan anbefale at prøve Jyske Bank. Min erhvervskonto koster vist ikke noget, men for at have tilknyttet netbank og Visa/Dankort er der et samlet gebyr på noget a la 1-200 kr. om året. Jeg kan ikke lige huske det præcise tal, men det er i den boldgade og i hvert fald meget lavere end 200 kr. om måneden. Jeg ved dog ikke om prisen har noget at gøre med, at jeg har været privatkunde der ligeså længe jeg kan huske, og min bankdame muligvis har et crush på mig. Hun ringer i hvert fald somme tider og ivrigt fortæller mig at nu har hun sat min rente op, eller nu har hun sat mine gebyrer ned... :)

Under alle omstændigheder, så er jeg enig med Dimitri: Danske Banks tilbud er alt for dårligt og prøv endelig at forhandle dig frem.

Desuden er Jyske Bank også i den lave ende hvad angår gebyr for køb af udenlandske checks (som jeg modtager en god del af) og så er sikkerheden ved deres netbank noget af det bedste på markedet. Derudover bliver jeg altid modtaget og betjent med et smil! :)

- Sikke en omgang, man skulle tro jeg arbejdede der.
Her, brug mit reflink: http://www.jyskebank.dk/?ref=a007jakob (haha, den spøgefugl han er)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jakob-> svjv er det årlige gebyr knyttet til dit VISA/Dankort og ikke netbanken. Du kan jo så principielt vælge kun at have Dankort og spare VISA-delen væk. Det er gratis :-)

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg må indrømme at jeg undrer mig gevaldigt over jyske banks hjemmeside, synes den ligner noget for en legetøjsbutik...

Men det er måske kun mig?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 07-05-2007 00:41:29
Forfatter: pbtryk.dk
Jakob-> svjv er det årlige gebyr knyttet til dit VISA/Dankort og ikke netbanken. Du kan jo så principielt vælge kun at have Dankort og spare VISA-delen væk. Det er gratis :-)

Ah ja, det er vist rigtigt. Tak for rettelsen... :)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Anders-> Hvis du fornægter deres service på grund af dit umiddelbare indtryk af deres hjemmeside, så berøver du kun dig selv en god oplevelse :-)

Jakob-> Det var så lidt :-)

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)