Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når kunderne snyder

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Delphin:
Og ja - hvis det er småpenge skal man glemme sagen. Inkasso er alt for tungt, dyrt og energikrævende og ofte er det alene advokaten der griner hele vejen til banken.

Jeg synes da for nylig, jeg så en inkassofirma, der var gratis, men blot levede af de omkostninger, der blev tillagt "synderen"? :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

- Slettet -

(jeg havde ikke set, det var en gammel tråd)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

har i lavet på siden man skal godkende jeres betingelser ved køb ved at folk laver et kryds nederste på siden det vil jeg mene er fordele jeg har i hvert fald bemærket mindre snyd ved de blev tvunget til dette enkel lille klik at de havde læst vores betingelser på vores side

det er også en god ide man viser folks ip adresse så folk ved man kan se hvem der er ved at lave en ordre det vil sikkert også mindske snyd på siden

ups jeg havde ikke set det var en gamle tråd undskyld

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mala:

Rolig rolig..

Inden hun sender den til Inkasso, er det vel en god idé at sørger for at der er dokumentation på at pakkerne er modtaget. Det lyder måske som om at dette ikke er registreret på et track and trace nummer? Hvis der intet dokumentation er på at kunden HAR modtaget varene, så er det afsenders problem. 

Som almindelig privat kunde der handler på nettet, er det webshoppens ansvar at pakken når frem.



Er det ikke tydeligt i indlægget, hun snildt kan få skriftlig dokumentation på leveringen..

Men er det ikke overordentligt dumt at forsøge at snyde i et tilfælde, hvor man har oplyst sine fulde kontaktoplysninger og kortdetaljer ved bestilling? :)  

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)